پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:20 - 1395/09/24

ده‌ها بابک زنجانی در این دولت وجود دارد

زاکانی: ‌کارگر ایرانی با شکم گرسنه می‌خوابد

نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: در این دولت کارگر ایرانی با شکم گرسنه می‌خوابد اما با یک بی‌تدبیری کارگر آمریکایی وضعش بهتر شده است.
به گزارش کارگرآنلاین، 
 
علیرضا زاکانی بعدازظهر امروز در نشستی صمیمی با دانشجویان شاهرودی با اشاره به برخی بی‌تدبیری‌های تعدادی از مسئولان در دولت اظهار داشت: در این دولت کارگر ایرانی با شکم گرسنه می‌خوابد اما با یک بی‌تدبیری کارگر آمریکایی وضعش بهتر شده است.
 
وی خطاب با دانشجویان شاهرودی با بیان اینکه ما اهل زد و بند نیستیم و هر دولتی کار خطا کند اعلام می‌کنیم عنوان کرد: ده‌ها بابک زنجانی در این دولت وجود دارد.
 
نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت مقابله با رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی عنوان کرد: مقابله با اسرائیل تا حذف آن ادامه دارد و تا این غده سرطانی از منطقه ریشه‌کن نشود باید با آن مقابله شود.
 
زاکانی با اشاره به اینکه با تشکیل حزب‌الله لبنان خط مقدم نبرد جمهوری اسلامی ایران با دشمنان غاصب و مستکبر به سرزمین‌های اشغالی منتقل شد افزود: مصداق انقلابی بودن این است که خواب آسوده را از دشمنان در برابر زیاده‌خواهی‌های آنان بگیریم.
 
وی با اشاره به تهدیدهای کشورهای مستکبر دنیا در طول دفاع مقدس از تعامل ترکیه با رژیم غاصب صهیونیستی برای فشار به کشورمان خبر داد و گفت: بر اساس توافقی که ترکیه با اسرائیل انجام داده بود؛ هواپیماهای این رژیم غاصب (رژیم صهیونیستی) تا مرزهای کشورمان تردد می‌کردند.
 
نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصول انقلابی بودن این را می‌گوید که دشمن هر جا که هست باید در جای خود زمین‌گیر شود عنوان کرد: تدبیر ویژه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر شکل‌گیری و قوام و تداوم جنبش‌هایی مانند حماس و حزب‌الله یک عمل انقلابی در راستای زمین‌گیر شدن دشمنانی بود که ما را تهدید می‌کنند.
 
زاکانی با اشاره به اینکه عدم حمله رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان این کشور به سبب وجود جنبش‌هایی مانند حماس و حزب‌الله است به عقیده آریل شارون ملعون، بیش از 70 هزار موشک حزب‌الله که به سمت سرزمین‌های اشغالی نشانه رفته است؛ این رژیم غاصب (صهیونیستی) را سر جای خود زمین‌گیر کرده است و این نشان از تدبیر انقلابی امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای است.
 
وی با تأکید بر لزوم برگزاری انتخابات آزاد با حضور همه مذاهب و ادیان سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد: از این طریق زمینه حذف و محو شدن این رژیم جعلی فراهم‌شده و دستان چپاولگران از این سرزمین‌ها کوتاه خواهد شد.
 
نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با اسرائیل تا حذف آن ادامه دارد بر لزوم مقابله با این غده سرطانی تا ریشه‌کن شدن آن از منطقه تأکید کرد.
 
زاکانی با اشاره به اینکه جوهره انقلاب اسلامی آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی است بیان کرد: عنصر انقلابی یک عنصر برنامه‌ریز، دقیق، اهل مجاهدت و ایثار و قیام خالصانه است.
 
وی با بیان اینکه دشمنان ‌همواره در دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران را به‌عناوین‌مختلف تهدید می‌کردند و با حمله نظامی و موشک‌باران کشورمان امنیت را از ملت ایران سلب کردند گفت: در این راه، رژیم بعث عراق نیز با دستور اربابان خود از هیچ جنایتی فروگذار نکردند
 
نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در آن زمان (دفاع مقدس) کشورمان موشک را آن‌هم با شرایطی بسیار دشوار از لیبی وارد می‌کرد تصریح کرد: اما برای شلیک آن می‌بایست شوروی اجازه می‌گرفتیم و این عوامل امنیتی را در دست نداشتیم.
 
زاکانی با اشاره به فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بیان کرد: در این شرایط بود که با عملی انقلابی ضمانت پیداکرده و دفاع در کشور ما بومی شد.
 
وی بیان کرد: کشورهای آزاده شده شوروی سابق نیز به دلیل مشکلات مالی، موشک‌های مختلف را به ما دادند.
 
نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید با دشمن از زاویه تدبیر و قدرت برخورد کرد عنوان کرد: اصرار دشمن برای توقف توسعه موشکی کشور باهدف تضعیف قدرت دفاعی کشورمان انجام می‌شود.
 
زاکانی با اشاره به اینکه امروز کشورمان با موشک، مصونیت پیداکرده است گفت: موشک و توان موشکی، قدرتی برای ما بوده و سبب رفع تهدید از کشور است.
 
نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مستکبران در لیبی با کاهش برد موشک‌های این کشور به آن حمله کردند بیان کرد: نقشه شوم دشمنان برای جمهوری اسلامی ایران نیز مانند لیبی، کاهش برد موشک‌ها به کمتر از 300 کیلومتر و حمله به کشورمان است و می‌خواهند با ما نیز مانند لیبی رفتار کنند.
 
زاکانی با اشاره به نقش شهید تهرانی‌مقدم در خودکفایی کشور در تولید موشک با اراده و خودباوری این شهید گران‌قدر بیان کرد: امروز با عمل انقلابی و نیروهای انقلابی ما در حوزه دفاعی به خودکفایی در سطح ممتاز رسیده‌ایم و مصون‌سازی کرده‌ایم و دیگران را نیز مصون می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه نظام اسلامی ما از ویژگی‌های دقیق در ساختار حقیقی و حقوقی برخوردار است به تهدیدهای کشورهای مستکبر غربی علیه کشورمان درزمینهٔ حقوق بشر اشاره و تصریح کر: آن‌ها به نقطه دقیق و اساسی نظام اسلامی دست گذاشته‌اند که اگر از این دست‌برداریم همه‌چیز خود را از دست داده‌ایم؛ چراکه آن‌ها برای تغییر هویت به غرب گرایانه، هویت استقلال‌طلبانه، اسلامی، آباد و آزاد را عامل نگرانی خود می‌دانند و هدف‌گیری آن‌ها این آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.
 
نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که چرا جمهوری اسلامی ایران باید در موضوع هسته‌ای مجرم و پاسخگو باشد بیان کرد: این در حالی است که بر اساس قوانین جهانی موجود که خود غربی‌ها آن را وضع کرده‌اند، همه کشورها حق بهره‌مندی از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را داشته و باید به آن‌ها کمک کرد.
 
وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به دلیل کسب علم و دانش بر اساس خودباوری و تکیه‌بر توانمندی داخلی مجرم بوده و باید به مستکبران غربی پاسخگو باشد این پرسش را مطرح کرد که باوجوداینکه امروز ایران کشوری مستغی است، این‌گونه با آن برخورد می‌کنند؛ اگر محتاج آن‌ها باشد؛ چه می‌شود؟
 
نماینده سابق اصولگرای مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی محکوم کردن جمهوری اسلامی ایران درزمینهٔ در انرژی هسته‌ای و موشکی و مقاومت منطقه و حقوق بشر و تروریسم را تاوان انقلابی گری این کشور عنوانم و تصریح کرد: امروز آمریکا به‌عنوان دشمن درجه نخست انقلاب اسلامی و نیز جامع جهانی به دنبال خاموش کردن مقاومت الهام‌بخش بوده و در این راه با کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بارها و بارها وارد جنگ شده است.
 
زاکانی ضمن برشمردن چهار نوع از عناصر موجود از افراد در انقلاب اسلامی؛ افراد مخلص و انقلابی را نخستین دسته از عناصر انقلاب دانست و افزود: دسته دوم افراد بی‌تفاوت و کسانی بودند که زندگی عادی خود را داشته و کاری به این برنامه‌ها نداشتند.
 
وی از طلبکاران به‌عنوان سومین گروه و عناصر موجود در انقلاب اسلامی نام برد و گفت: این عده انقلاب اسلامی را باری بر دوش ملت می‌‌دانند.
 
به گفته نماینده سابق اصولگرای مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خیانت‌کاران چهارمین دسته از افراد موجود در انقلاب هستند و به‌عنوان نمونه آن می‌توان از منافقان نام برد که در کنار صدام و ستون پنجم کارکردند.
 
زاکانی با انقلابی خواند گروه نخست عنوان کرد: این افراد در پشت یا خط مقدم عمل و ضرورت بهنگام و معرفت و بصیرت دارند و با برنامه و دقیق، قیام مجاهدانه و استمرار و مقاومت دارند.
 
وی دیگر گروه‌های موجود در انقلاب اسلامی را «بازنده» خواند و تصریح کرد: البته خائنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستوجب عذاب الهی هستند.
 
نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود آمریکا به هجمه نرم علیه ملت بزرگ ایران از بعد از سال 67 و شکست مفتضحانه متجاوزان نظامی به کشورمان تصریح کرد: آمریکایی‌ها در این جنگ اعتقادات و نمادهای اسلام را مورد تهدید قرار داده و سعی در رشد نمودهای اسلام آمریکایی و اشرافی گری و فساد در حوزه‌های مختلف کشور داشتند.
 
زاکانی عنوان کرد: متأسفانه برخی مسئولان کشور نیز پیاده‌نظام دشمن شدند تا نمودهای آمریکا و اسرائیل را رشد و همه داشت‌ها را به سمت قبله آمالشان آمریکا سوق دهند.
 
وی با اشاره به اینکه عمل انقلابی و غیرانقلابی و فرد انقلابی و غیرانقلابی این‌گونه شناخته و تفکیک می‌شود گفت: عنصر انقلابی بصیرت و منطق درست دارد و با یک برنامه‌ریزی و اقدام به هنگام در مسیر انجام عمل مناسب که هم استمرار و هم مقاومت و هم پایداری دارد حرکت می‌کند.
 
نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز غیرانقلابی‌ها با انقلابی‌ها در کشور رقابت می‌کنند بیان کرد: دشمن از غیرانقلابی‌ها حمایت می‌کند و تلاش دارد از طریق غیرانقلابی‌ها با انقلابی‌ها مواجهه کند.
منبع: تسنیم
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین