پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:28 - 1395/09/27

اطلاعیه بانک صادرات ؛

عیدی بانک صادرات به سپرده گذاران موسسه میزان

​بانک صادرات ایران با صدور اطلاعیه شماره ٩ در خصوص سپرده گذاران تعاونی منحله میزان، تعیین تکلیف سپرده ها تا مبلغ ٧٠٠ میلیون ریال را از اول دی ماه آغاز می کند.

به گزارش کارگرآنلاین، در اطلاعیه جدید این بانک خطاب به سپرده گذاران تعاونی منحله میزان آمده است: بحمدا.. با تلاش بی وقفه و شبانه روزی کلیه دست اندرکاران تاکنون وجوه مربوط به اکثریت سپرده گذاران در بانک صادرات ایران واریز و موفق به دریافت سپرده خود شده اند .

با عنایت به رهنمود‌های استاندار محترم خراسان رضوی ، نظارت دولت و ریاست کل بانک مرکزی و بر اساس تدابیر اتخاذ شده در هیات مدیره بانک ، اگرچه ارزیابی و انتقال دارایی های ثابت و اعتباری تعاونی منحله میزان به طور کامل انجام نشده و با مشکلات و موانع زیادی روبرو بوده و به کندی صورت می گیرد ، معذالک به منظور مساعدت به سپرده گذاران مقرر شد وجه سپرده های تا مبلغ 700 میلیون ریال پرداخت گردد که مراتب از روز چهارشنبه مورخ 1/10/95 به شرح جدول آتی اجرائی خواهد شد.

بنابراین سپرده گذاران محترم بر اساس آخرین شماره کد ملی به شرح ذیل و با در دست داشتن اسناد و مدارکی که دلالت بر سپرده گذار بودن ایشان در تعاونی متحله میزان دارد و مورد تائید هیات محترم تصفیه مذکور میباشد و قبلا در بانک صادرات ایران افتتاح حساب نموده اند ، می توانند به شعب این بانک مراجعه و وجه سپرده خود را دریافت نموده و یا بعنوان سپرده گذار در بانک صادرات ایران باقی بمانند که در این صورت از شرایط مناسب ایجاد شده برخوردار خواهند شد.

امید است با اهتمام ، همکاری و مساعدت همه دستگاه های اجرایی ، در چارچوب تفاهم نامه فی ما بین این بانک و بانک مرکزی و هیئت تصفیه تعاونی منحله میزان ، فرآیند ارزیابی و انتقال دارایی ها به بانک صادرات ایران سرعت و شتاب بیشتری گرفته تا امکان تعیین تکلیف سایر سپرده ها فراهم گردد.



بانکداران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین