پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:04 - 1395/10/09

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کنسرت زنان خواننده کشف حجاب کرده در برج میلاد

اغلب افراد این گروه همان هایی هستند که سال 93 در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با گروه "ماه بانو" به منظور شرکت در همایش "بزرگداشت زنان خواننده قبل انقلاب" در روز جهانی زن مراسم اجرا کردند!

به گزارش کارگرآنلاین، در دیماه قرار است کنسرتی توسط گروه تال به رهبری "مسلم علیپور" در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شود.

جالب است بدانید اغلب افراد این گروه همان هایی هستند که سال 93 در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در قالب گروه "ماه بانو" به رهبری "مجید درخشانی" به منظور برگزاری همایش "بزرگداشت زنان خواننده قبل انقلاب" در روز جهانی زن مراسم اجرا کردند و بعد از اجرای کنسرت با تک خوانی "سحر محمدی" خواننده‌ مستهجن که پیش از این، سابقه "کشف حجاب" و "روابط آزاد با بهائیان و نامحرمان " را داشت و تصاویر خود را در رسانه ها منتشر میکرد به بزرگداشت روز جهانی به اصطلاح زن پرداختند و بعد از اجرای مراسم به "کشف حجاب" و "انتشار" تصویر خود در شبکه های اجتماعی مبادرت کردند.

چطور اینها توانسته اند با تعویض نام گروه و با همان اعضا مجوز اجرا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بگیرند؟ اساسا وزارت ارشاد باید جستجوی بیشتری انجام دهد، البته که موارد این چنینی و بی دقتی های عمدی و ناخواسته در این وزارت خانه بسیار است.

فعلا با توجه به تماسهای خبرنگار شهدای ایران با برج میلاد، هیچ مسئولی اعم از روابط عمومی تا مدیر عامل این برج هنوز پاسخگو نبوده اند ولی پیگیری ها همچنان ادامه دارد.
منبع: جام نیوز
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین