پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:30 - 1395/10/11

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» منشأ تغییرات فراوانی خواهد بود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در شرایط کنونی گردآوری نیروهای انقلابی در قالب یک جبهه تأثیرگذار، با برنامه و هدفمند با عملکرد تشکیلاتی مهم است.

به گزارش کارگرآنلاین، محمدحسن آصفری کارشناس مسائل سیاسی، در خصوص لزوم تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در شرایط کنونی کشور اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور یکی از مسائل مهمی که دارای اهمیت بالایی است، گردآوری همه دلسوزان نظام و کشور از هر گروه و جریانی که پایبند به راه امام، ولایت، آرمان‌های انقلاب و قانون اساسی هستند، زیر چتر این جبهه قرار می‌گیرند تا در جهت حفظ منافع مردم تلاش کنند؛ بنابراین در شرایط کنونی گردآوری نیروهای انقلابی در قالب یک جبهه تأثیرگذار، با برنامه و هدفمند با عملکرد تشکیلاتی مهم است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: سوابق جریانات مختلف کشور نشان داده است که برخی از جریانات سیاسی بعد از اینکه شکل گرفتند، به دنبال منافع شخصی و گروهی بوده و مردم را فراموش کردند و توجهی به خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها نداشتند.

وی در ادامه به ماهیت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اشاره و بیان داشت: این جبهه متشکل از نیروهای انقلابی، دلسوزان نظام و کشور با توجه به پتانسیل داخلی می‌تواند منشأ تغییرات فراوانی باشد. به‌عبارت‌دیگر منابعی بسیار خوبی اعم از منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در کشورمان وجود دارد که می‌تواند به شکل‌گیری جبهه‌ای مردمی کمک کند تا با استفاده از همه پتانسیل و ظرفیت‌های کشور در جهت بهبود بخشیدن به وضعیت کنونی جامعه استفاده کرد.

آصفری در ادامه به خصوصیات بارز این جبهه اشاره و تأکید کرد: تفاوت این جبهه با جبهه‌هایی که درگذشته تشکیل‌شده، در این است که این جبهه از افرادی تشکیل‌شده که رویکردشان به یک حزب و جناح خاصی معطوف نیست. به معنای دیگر رویکرد اعضای این جبهه به ظرفیت‌های کشور است.

آصفری ادامه داد: ویژگی دیگر «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» این است که سعی شده است که تمام اقشار مردم زیر چتر این جبهه قرار گیرد و از آن بهره گیرند. از سوی دیگر هدف اصلی و بلندمدت این جبهه این است که چالش‌های پیش رویی که کشور با آن مواجه شده است را با توجه به در نظر گرفتن مصلحت نظام و ملت، حل‌وفصل کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از این ویژگی‌های این جبهه این است که مدیران ادوار مختلف کشور اعم از نمایندگان مجلس و مسئولین و مدیران اجرایی در آن حضور دارند و دارای تجربه موفق و توانمندی‌های بالا هستند که می‌تواند در جهت موفقیت در اهداف این جبهه از این افراد استفاده و بهره ببرد.

منبع: تهران پرس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین