پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:35 - 1395/10/11

وعده تحقق 77 درصدی تعهد ایجاد اشتغال در البرز

لامپ الوند به دلیل ورشکستگی واگذار شد

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان البرز، از تحقق 77 درصدی تعهد ایجاد اشتغال این شهرستان طی 9 ماه امسال خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، وحید انتظاری گفت: میزان تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان البرز در مرحله نخست، یک هزار و 317 مورد بوده که در مرحله دوم این میزان، به 2 هزار و 890 مورد رسید.

وی افزود: طی 9 ماه امسال از 2 هزار و 980 ایجاد اشتغال تعهد داده شده، 2 هزار و 300 اشتغال تعهد داده شده تحقق یافته است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان البرز ادامه داد: طی 9 ماه امسال 77 درصد از ایجاد اشتغال تعهد داده شده از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان البرز تحقق یافته و تا پایان سال به تحقق 100 درصدی می‌رسد.

انتظاری با اشاره به واگذاری شرکت لامپ الوند به دلیل ورشکستگی از یک بخش خصوصی به بخش خصوصی دیگر و تغییر نام به شرکت الغدیر خاطرنشان کرد: طی رایزنی مسؤولان شهرستان البرز و تشویق سرمایه‌گذاران در حال حاضر حدود 60 کارگر در این شرکت مشغول به کار هستند که امسال مدیر شرکت به عنوان کارآفرین نمونه هم معرفی شده است.

این مسؤول ادامه داد: فردا یک‌شنبه 12 دی ماه در جشنواره کارآفرینان برتر استان قزوین، از مدیران شرکت لامپ الغدیر تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: با سعی و تلاش مسؤولان و دعوت از سرمایه‌گذار شرکت نساجی مخمل پارسیان شهرستان البرز (تبد) پس از حدود 10 سال تعطیلی، حدود سه ماه است که راه‌اندازی شده و اکنون 20 نفر در حال نصب دستگاه‌ها و ماشین‌آلات و تعمیر و تجهیز این شرکت هستند.

این مسؤول افزود: تا پایان امسال شرکت نساجی مذکور به بهره‌برداری رسیده و در مرحله تولید قرار می‌گیرد./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین