پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:34 - 1395/10/13

فشارها و توصیه‌ها برای توقف تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان

رقم تخلف صندوق ذخیره فرهنگیان از ۱۲ هزار میلیارد تومان گذشت!

دبیر کمیسیون آموزش با بیان اینکه اعضای هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مصمم هستند حقوق معلمان به آنها بازگردانده شود تصریح کرد: این فشارها و توصیه هایی که تا کنون شده است نتوانسته روی نتیجه تحقیقات تأثیری بگذارد.

به گزارش کارگرآنلاین، حجت الاسلام علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش مجلس در گفت و گو با راه دانا؛ در خصوص آخرین وضعیت تحقق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: گزارش هایی به دست ما رسیده است که عده ای به دنبال این هستند که تحقیق و تفحص از صندوق عقیم بماند و کامل نشود.

وی با بیان اینکه اعضای هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مصمم هستند حقوق معلمان به آنها بازگردانده شود تصریح کرد: این فشارها و توصیه هایی که تا کنون شده است نتوانسته روی نتیجه تحقیقات تأثیری بگذارد.

دبیر کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: ماشین سازی اراک هم یکی از بخش های زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان است که با توجه به اهمیت بالایی که این شرکت دارد تحقیق و تفحص از این بخش هم توسط هیأت در حال انجام است.

سلیمی در ادامه گفت: در صورتی که تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان کامل شود همه جزئیات این تخلفات منتشر می شود اما همانگونه که قبلا هم اعلام کرده ام رقم تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان تا کنون به بیش از 12 هزار میلیارد رسیده است که با تکمیل تحقیقات این رقم بالاتر هم می رود.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین