پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:04 - 1395/10/25

آلبوم جدید اسفند ماه در بازار

رضا صادقی نخستین کنسرت پاپ جشنواره موسیقی فجر را اجرا کرد

رضا صادقی دیشب در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی نخستین کنسرت پاپ سی و دومین جشنواره موسیقی فجر را روی صحنه برد.

به گزارش کارگرآنلاین، نخستین شب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با حضور رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور مخاطبان و علاقه مندان بسیار وی برگزار شد.

اجرای رضا صادقی بدون تأخیر با آهنگ «کلافه» و استقبال زیاد علاقه مندان ساعت 19 آغاز شد. وی پس از اجرای این آهنگ به مقام شهدا و همه کسانی که برای ایران افتخار آفریدند ادای احترام کرد و از هنرمنانی چون ناصر عبداللهی، بابک بیات،‌ مرتضی پاشایی، حبیب محبیان یاد کرد و از مردم درخواست کرد تا به یاد این عزیزان و هر پدر و مادری که در این مراسم حضور دارند ده ثانیه به پا خیزند و ادای احترام کنند.

اجرای بعدی تلفیقی از آهنگ «فراموش» و «شرم» بود. صادقی سپس با اشاره به اتفاقاتی که ممکن است در زندگی هر کسی بیافتد و آن اتفاقات باعث حس خوب و خوشحالی‌اش شوند، گفت: امیدوارم تمام شعرها و اجراهای من برایتان یادگاری باقی بماند.

وی پس از اجرای آهنگ «یادگاری» نیز گفت: همیشه یک تعداد افراد در زندگی هر کسی هستند که بودن و نبودنشان خیلی مهم است. اجراهای بعدی او «وقتی تو نیستی»، «میخوامت»،‌«بانوی من» بود.

وی در میان آنتراکت‌های اجراهایش تقدیری نیز از مقام خبرنگاران حاضر در کنسرت کرد و گفت: اگر همه ما پوز شهرت داریم از خبرنگاران عزیز است از همه خبرنگاران عزیزمان خواهش میکنم که بنویسند آهنگ «بانوی من» را به دختری که روزی مادری او را رها کرد، تقدیم می‌کنم این آهنگ برای دختر کوچولویم «ایران» است. مادر «ایران»، برگرد. ما همه پشتبان و حامی تو هستیم.

وی پس از اجرای یک آهنگ بندری و تمرین دست زدن بندری با حضار گفت که یکی از افتخاراتش این بوده که اهل بندر است. آهنگ‌ها‌ی «آشنا»، «مشکی» و «شونه به شونه» را سپس اجرا کرد. صادقی در حین اجراهایش عنوان کرد که آلبوم جدیدش برای اسفند ماه به بازار خواهد آمد.

وی همچنین عوامل گروه ارکسترش از سید بهنام ابطهی، رهبر ارکستر، ارسطو میرزایی، اشکان محمدیان، مسعود نوروزی، سعید صارمی، رضا آذرنژاد، مجید ترکاشوند، بهروز دهقانی، رامین براتی و ... را معرفی کرد. آخرین آهنگ صادقی «دوست دارم خدا» با هم خوانی مردم و نور گوشی‌های مخاطبان در سالن اجرا شد./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین