پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00021:08 - 1395/10/25

وزیر ورزش نایب رئیس کنفدارسیون تیراندازی آسیا را برکنار کرد!!

با وجود اعلام توقف حکم دیوان عدالت اداری با دریافت اعتراض رئیس قانونی فدارسیون تیراندازی، وزارت ورزش به استناد رای صادره ای که متوقف شده بود موفق ترین رئیس فدارسیون تیراندازی از زمان تاسیس تا حال را بدون اطلاع وی برکنار کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، با حکم وزیر ورزش و جوانان و در اجرای دادنامه دیوان عدالت اداری، مهدی مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون تیراندازی معرفی شده است.

انجام امور جاری فدراسیون با هماهنگی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون از مهم‌ترین خواسته‌های وزیر ورزش از سرپرست فدراسیون است.

دیوان عدالت اداری 29 آذر ماه دستور بررسی مجدد پرونده انتخابات فدراسیون تیراندازی را صادر کرد و در ادامه روز شنبه 11 دی ماه، نامه‌ای را به وزارت ورزش و خطاب به مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش ارسال کرد که محتوای آن مربوط به فدراسیون تیراندازی بود.

سید مهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی 15 دی ماه درخواست اعاده دادرسی خود را در خصوص رای دیوان عدالت اداری برای بهرامی، رئیس این دیوان ارسال کرده است. بر همین اساس طرح مجدد آن در دادگاه مطرح خواهد شد.


بر اساس قانون با طرح اعاده دادرسی، نامه دیوان عدالت اداری که در تاریخ 11 دی ماه به وزارت ورزش ارسال و خواهان برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی بود، متوقف شد.

همچنین هاشمی، 18 دی ماه با ارسال نامه‌ای به سلطانی‌فر با ارائه توضیحاتی به وزارت ورزش از ارسال نامه به دیوان عدالت اداری و اعاده دادرسی خبر داده بود.

متاسفانه عقب‌ماندگی در ورزش ما زیاد است و طرح این مسائل تنها باعث می شود فدراسیون جهانی بر روی این مسائل حساس شوند و تصمیماتی بگیرند که به ضرر ورزش کشور به خصوص تیراندازی شود.


لازم  به ذکر است که هاشمی در حال حاضر نایب رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیاست.

 

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین