پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:18 - 1395/10/29

دروازه بان استقلال توسط مهدی رحمتی غافلگیر شد

دروازه بان جوان استقلال در پایان دیدار مقابل استقلال خوزستان روحیه بسیار بدی داشت.

به گزارش کارگرآنلاین، سید حسین حسینی پس از عملکرد بسیار خوبش مقابل سپاهان و نفت تهران، در دیدار مقابل استقلال خوزستان دو بار دروازه خود را باز شده دید. این موضوع باعث شده بود دروازه بان جوان در پایان این دیدار با ناراحتی به سمت رختکن تیمش برود.

حسینی روی گل اول استقلال خوزستان می توانست بهتر عمل کند اما روی گل دوم کار سختی برای مهار توپ در مقابل دو بازیکن استقلال خوزستان داشت. با این حال دروازه بان جوان با سر پایین و ناراحتی به رختکن استقلال رفت اما در رختکن آبی پوشان غافلگیر شد.

پس از آنکه چند بازیکن استقلال سعی کردند با بیان صحبت هایی روحیه حسینی را بالا ببرند، جدی ترین حمایت از سوی رقیب اصلی او رحمتی شکل گرفت که پس از دست دادن با حسینی به او خسته نباشید گفت و حتی برای لحظاتی در کنار دروازه بان جوان ایستاده بود و با بیان جملاتی سعی داشت روحیه او را بالا ببرد.

این رفتار، حال و هوای حسینی را تغییر داد و باعث شد روحیه بهتری پیدا کند هر چند به نظر می رسید انتظار چنین برخوردی را از کاپیتان استقلال نداشته است.

گفتنی است رحمتی پس از پایان بازی نیز چند بازیکن استقلال را که روی زمین افتاده بودند، برای رفتن به رختکن همراهی کرد./خبر ورزشی

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین