پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:47 - 1395/11/06

لیست خرید برانکو برای پرسپولیس 96 لو رفت!

تیم فوتبال پرسپولیس می خواهد در لیگ بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش کارگرانلاین، تیم فوتبال پرسپولیس که روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری کند و به قهرمانی در جام شانزدهم امیدوار است، می خواهد برای سال آینده هم به روند خوب خود ادامه بدهد. جذب سروش رفیعی و سامان نریمان جهان در تعطیلات نیم فصل و حضور بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال الدین کامیابی نیا، محسن مسلمان و مهدی طارمی سبب شده تا پرسپولیس تیم خوبی داشته باشد.

در همین راستا گادوین منشا، شجاع خلیل‌زاده و شایان مصلح، 3 گزینه برانکو در نقل و انتقالات زمستانی بودند که نتوانستند به این باشگاه بروند. پیکان و سپاهان، تحت هیچ شرایطی حاضر به دادن رضایتنامه نشدند و سپیدرود هم برای فروش مصلح رقم 500 میلیون تومان درخواست کرده است. همین باعث شده پرسپولیس، قید این سه بازیکن را بزند و از حالا، آن‌ها را برای فصل بعد رزرو کند.

قرارداد هر سه نفر، تابستان تمام می‌شود و آن‌ها به پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه‌شان جواب منفی داده‌اند. منشا قرار است در پرسپولیس جانشین پریموف شود، خلیل‌زاده کنار سیدجلال بازی کند و مصلح، جای آرام طبع را بگیرد. تغییراتی که پرسپولیسی‌ها از حالا، می‌خواهند آن را برای تابستان قطعی کنند./برنا
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین