پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:26 - 1395/11/10

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌شرقی:

توسعه تشکل‌های مستقل زمینه‌ساز رفع مشکلات کارگران است

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه تشکل‌های مستقل زمینه‌ساز رفع مشکلات کارگران است.

به گزارش کارگرآنلاین، کریم صادق‌زاده تبریزی ظهر امروز در جمعی از دامپزشکان که برای شرکت در جلسه مجمع عمومی انجمن صنفی مسؤولان فنی بهداشتی خدمات دامپزشکی استان اظهار داشت: کارگران باید در شرایط کنونی از حداقل‌های موجود در قانون کار برای دفاع از حقوق صنفی خود بهره گیرند.

وی با انتقاد از لایحه اصلاحیه قانون کار که هم‌اکنون در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است، افزود: متاسفانه در این لایحه که از سوی دولت قبل به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است به بحث اعتراضات کارگری نیز به نحو غیرکارشناسی پرداخت شده و محدودیت‌هایی ایجاد شده در حالی که با استقرار دولت تدبیر و امید فضای باز سیاسی پس از سال‌ها در کشور فراهم شده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌شرقی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های مجددانه هیأت مدیره فعلی انجمن صنفی  مسؤولان فنی بهداشتی خدمات دامپزشکی استان گفت: این انجمن از بدو تأسیس تلاش‌های زیادی برای ارتقاء جایگاه این حرفه داشته البته نباید همه مسؤولیت‌ها بر گردن هیأت مدیره که به صورت افتخاری فعالیت می‌کنند گذاشت بلکه اعضا باید با ارائه پیشنهادات و راهکارها و مهم‌تر از همه با آگاهی از محدودیت‌های کاری انجمن‌ها به شکل فعالانه‌تری این نهادها را یاری دهند.

لازم به ذکر است پنجمین جلسه مجمع عمومی و فوق‌العاده انجمن صنفی مسؤولین فنی بهداشتی خدمات دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی طی سال جاری باردیگر به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضا رسمیت نیافت.

این انجمن از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون دکتر رضا عظیم آذری، حسن زارعی، دکتر ناصرمحدث محمدی، دکتر امیررضا انصاری چهار عضو هیأت مدیره آن را تشکیل می‌دهند سال گذشته دکتر مسعود نیرومند، دکتر فرخادهوشیار و دکتر پورعطا از اعضای هیأت مدیره از سمت خود استعفاء دادند./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین