پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:36 - 1395/11/12

غفاری: سینما در برخورد با ازدواج موقت مبتذل عمل کرد

پرسپولیسی‌ها به دیدار یک کارگر ساده رفتند

روز سوم از برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در شرایطی آغاز می‌شود که در سینماهای مردمی فیلم‌هایی که بیشتر نظر مخاطب را جلب می‌کنند در این روز به نمایش درمی‌آید.

به گزارش کارگرآنلاین، در سومین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر فیلم مستند «فوق ماراتن» سعید کشاورز در ساعت 13:30 در برج میلاد برای اهالی رسانه به نمایش درمی آید. پس از اکران فیلم مستند ، نمایش فیلم های بخش مسابقه و چشم انداز آغاز می شود. فیلم «ماجان» رحمان سیفی آزاد ساعت 15:30 ، «دریاچه ماهی» مریم دوستی ساعت 18، «ویلایی ها» منیر قیدی ساعت 20:30 ، « نگار» رامبد جوان ساعت 23 به نمایش در می آید.

**برگزاری فرش قرمز بدون فرش!/ پرسپولیسی‌ها به دیدار یک کارگر ساده رفتند

نکته جالب برگزاری فرش قرمز، تفاوت آن با سایر مراسم‌های مشابه بود چرا که راهرویی که وسط سالن برای حضور بازیگران و عوامل فیلم‌ها فراهم شده بود، هیچ فرشی در آن پهن نبود و کریدور با پارچه‌های قرمز و منقش به سیمرغ معروف جشنواره خودنمایی می‌کرد.

**ناصر: مخاطب از فیلم خوب استقبال می‌کند

بازیگر فیلم «کارگر ساده نیازمندیم»‌ با توجه به فضای اجتماعی و متفاوت فیلم گفت: امیدوارم برای این فیلم بهترین‌ها اتفاق بیفتد و شاهد موفقیت آن باشیم.

**آغاز نمایش در سالن‌های مردمی بدون سانس فوق‌العاده / افتتاح2 سالن

در اولین روز برگزاری سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر سالن‌های مردمی با استقبال مواجه شد اما هنوز فیلم‌ها به سانس فوق العاده نرسید.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین