پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:16 - 1395/11/12

13 بهمن در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود

جشنواره تولیدات رسانه ای مدافعین حرم و حریم انقلاب اسلامی

افتتاحیه اولین جشنواره تولیدات رسانه ای مدافعین حرم و حریم انقلاب اسلامی، چهارشنبه 13 بهمن در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، برگزار می شود.

به گزارش جام جم آنلاین کارگرآنلاین، در این مراسم برترین، فعالیت های رسانه ای در حوزه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و جبهه مقاومت، پایش، نمایش و معرفی می شود.

همچنین افتتاحیه اولین جشنواره تولیدات رسانه ای مدافعین حرم و حریم انقلاب اسلامی مقام شامخ، مدافعان رسانه ای حرم که در مظلومیت کامل ضمن انجام مستندسازی، تحلیل و تولید کار سعی کردند. پیام اقتدار و ایمان شهدای مدافع حریم اهل بیت (ع) را در کشور منعکس نمایند، گرامی داشته می شود.

این مراسم با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و سردبیران خبرگزاری ها از جمله سیدنظام الدین موسوی، سردبیر خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این مراسم می توانند، چهارشنبه 13 بهمن ساعت 9 به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22888681 تماس بگیرند و یا از سایت فرهنگسرا به نشانی ir.farhangsara.resaneh بازدید کنند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین