پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:09 - 1395/11/17

مدیرکل درمان تامین اجتماعی کرمان:

طرح حذف دفترچه‌های بیمه به‌خوبی پیش می‌رود

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان کرمان گفت: حذف دفترچه بیمه در دست اقدام است و این طرح به خوبی پیش می‌رود و کارت هوشمند سلامت در حال جایگزین شدن است.

به گزارش کارگرآنلاین، امین فخر صبح امروز در مراسم جشن دهه فجر در محل اداره کل تامین اجتماعی کرمان اظهار داشت: دشمنان تلاش کردند تا این انقلاب را ناکارآمد جلوه دهند و اگر هر کس در جای خود کار را به‌درستی انجام دهد نقشه دشمنان هرگز اجرا نمی‌شود.
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان کرمان افزود: باید سعی کنیم ثمره خدمات و تلاش‌ها را به اطلاع مردم برسانیم و این حرکتی که در راستای ناکارآمد نشان دادن انقلاب است را تاجایی که در توان است خنثی کنیم.
وی بیان داشت: امروز اقدامات انجام شده و خدمات در تمام عرصه‌ها نسبت به قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و بی‌انصافی است که فقط انگشت بر روی کاستی‌ها بگذاریم.
فخر خاطرنشان کرد: باید از سیاه‌نمایی پرهیز کنیم و سعی کنیم آنچه در چارچوب انصاف هست را بیان کنیم.
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان کرمان با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه درمان تامین اجتماعی کرمان گفت: از نظر حجم خدمات ارائه شده 4.5 میلیون بار مراجعه داشته‌ایم.
وی افزود: در حوزه درمان غیر مستقیم با 400 موسسه قرار داد داریم و 95 هزار مورد بستری را پوشش داده‌ایم.
فخر بیان داشت: افتتاح دو بخش در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و احداث پلی‌کلینیک جدید در رفسنجان از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر است.
وی ادامه داد: حذف دفترچه بیمه در دست اقدام است و این طرح به خوبی پیش می‌رود و کارت هوشمند سلامت در حال جایگزین شدن است.
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان کرمان خاطرنشان کرد: ثبت الکترونیک پرونده‌های بیماران و ارتقای هتلینگ از برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی در کشور است و در برخی پروژه‌ها پایلوت استانی هستیم./کرمان

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین