پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:28 - 1395/11/23

فیگورهای غیراخلاقی به بهانه ایام الله دهه فجر!

فقط کم مانده به اسم مبارک دهه فجر در این مملکت مسابقات شرط بندی برگزار شود و آگهی بدهند؛ به مناسبت یوم الله دهه فجر در تورنمنت قمار شرکت کنید!

به گزارش کارگرآنلاین، در دهه 60 با وجود این که کشور درگیر جنگ بود، رقابت های دهه فجر یادواره پیروزی انقلاب حدفاصل 12 تا 22 بهمن در رشته های فوتبال، کشتی، تنیس روی میز و بعضا والیبال یا بسکتبال با حضور تیم های خارجی برگزار می شد و مردم علاقه مند به ورزش با حضور در سالن ها و استادیوم ها هم یک رقابت ورزشی را تماشا می کردند و هم یاد و خاطره پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می داشتند.

اما حالا دیگر خبری از فوتبال دهه فجر که می توانست میدانی برای محک زدن تیم های ملی جوانان و امید در تقابل با خارجی ها و به میدان فرستادن تیم ملی بزرگسالان ما باشد، نیست و کشتی دهه فجر هم یا اردیبهشت برگزار می شود یا مهرماه و فقط نامش دهه فجر است و به جایش تورنمنت بدنسازی و پرورش اندام می گذارند به اسم دهه مبارکه فجر!

یک نفر هم نیست بپرسد این فیگورهای ضد اخلاقی و ترویج پهلوان پنبه بودن و گولاخ شدن و دور هم جمع شدن خز آمپولی ها چه ربطی به دهه مبارکه فجر دارد و چرا اسم این دهه که یادآور پیروزی انقلاب است خرج پرورش اندام می شود!

کم مانده فقط آقایان به اسم دهه فجر یک تورنمنت قمار بیخ دیواری یا شیر یا خط راه بیاندازند و مدعی شوند با قمار یا انقلاب را گرامی می دارند! این وزارت عریض و طویل ورزش حواسش هست؟
 
توضیح ضروری: این عکس تبلیغاتی که به در و دیوار شهر چسبانده اند، قابل انتشار در یک سایت ورزشی هم نیست چه برسد پیش چشم نوامیس مردم

رادنیوز
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین