پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:14 - 1395/11/24

سورپرایز برانکو برای استقلال لو رفت!

ترکیب پرسپولیس در حالی اعلام شد که همچنان مشخص نیست در پست هافبک دفاعی برانکو چه ایده‌ای در سر می‌پروراند.


کد خبر: ۲۶۴۵۹
تاریخ انتشار:۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ - 12 February 2017
به گزارش روز پلاس، ترکیب 11 نفره پرسپولیس با حضور علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، رامین رضاییان، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی تشکیل شده است.

بر این اساس علیرضا بیرانوند با شماره یک در درون دروازه این تیم قرار خواهد گرفت تا دومین تجربه خود در درون دروازه را پشت سر بگذارد.  او در دیدار قبلی موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد و اکنون این فرصت را دارد تا رکورد خود را در بسته نگه داشتن دروازه ارتقا بخشد.

حضور محمد انصاری و سید جلال حسینی در قلب این خط دفاعی و صادق محرمی در سمت راست مشخص است و این در حالی است که در سمت چپ با توجه به حضور رامین رضائیان نیز در ترکیب به نظر می‌رسد فرشاد احمدزاده همچون دیدار با تراکتورسازی در این پست ایفای نقش کند.

رامین رضائیان که در دیدارهای گذشته عملکرد تهاجمی مناسبی از خود به جا گذاشته با حضور فرشاد احمدزاده در پست وینگر راست ایفای نقش خواهد کرد تا سروش رفیعی به عنوان چهره درخشان این تیم در سمت چپ طراحی حملات سرخپوشان را برعهده گیرد.

در بین نفرات اعلامی از سوی برانکو ایرانکوویچ اکنون نام حسین ماهینی باقی مانده که به نظر می‌رسد این بار آچارفرانسه سرخپوشان قرار است در پست هافبک دفاعی در غیاب کمال کامیابی‌نیا مسئولیت جدیدی را تجربه کند.

محسن مسلمان هافبک شماره 77 پرسپولیس نیز در راس لوزی خط میانی پرسپولیس ارسال پاس‌های نهایی در فاز تهاجمی این تیم را برعهده خواهد داشت و وظیفه تغذیه مهدی طارمی و وحید امیری در خط حمله را به دوش خواهد کشید.

وحید امیری بعد از مصدومیت در دربی دور رفت اکنون اولین جدال خود با شاگردان علیرضا منصوریان را تجربه می‌کند و به عنوان یکی از موثرترین بازیکنان این تیم در دیدار گذشته باید دید این بار چه عملکردی از خود به جای خواهد گذاشت. با این حال همچنان چشم هواداران این تیم به عملکرد مهدی طارمی است که در دیدارهای گذشته بین دو تیم به عنوان چهره ویژه خود را مطرح کرده است.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس ساعت 15 در استادیوم آزادی با قضاوت علیرضا فغانی برگزار خواهد شد./ ورزش سه

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین