پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:35 - 1395/11/27

دکتر اصنافی در نشست خبری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی مطرح کرد:

دولت به دنبال فیلتر کردن تلگرام است

دکتر اصنافی، مدیر سابق رسانه های برخط وزارت ارشاد گفت: دولت به دلیل اینکه دستاوردی در زمینه اقتصادی و موفقیتی در زمینه برجام نداشته است علاقه دارد تا زمین رقابت را به سمت آزادی های غیرمتعارف ببرد.

به گزارش کارگرآنلاین  به نقل از ستاد خبری چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، دکتر اصنافی، مدیر سابق رسانه های برخط وزارت ارشاد در نشست خبری با عنوان «سیاستگذاری پیام های انتخاباتی در زمان انتخابات» اظهارداشت: در موضوع رقابت های انتخاباتی در فضای مجازی تمامی جریان های سیاسی زمین رقابتی خود را به سمت نقاط قوت خود و نقاط ضعف رقیب ببرند.

وی افزود: دولت به دلیل اینکه دستاوردی در زمینه اقتصادی و موفقیتی در زمینه برجام نداشته است علاقه دارد تا زمین رقابت را به سمت آزادی های غیرمتعارف ببرد.

اصنافی با اشاره به نقش شبکه های اجتماعی در جریان سازی سیاسی تاکید کرد: تلگرام و توئیتر در اثرگذاری بر اذهان عمومی می توانند نقش موثری داشته باشند. از این رو و باتوجه به حضور گسترده مخالفان دولت در تلگرام دولت قصد دارد تا تلگرام را فیلتر کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت از یک سو تلگرام را می خواهد فیلتر کند و مسئولیت این فیلترینگ را به گردن مخالفان انداخته و در مقابل، خود از توئیتر که در استفاده از آن تبحر بیشتری دارد، استفاده خواهد کرد. این مسئله باعث خواهد شد تا سطح رقابت های انتخاباتی از حوزه اقتصاد و برجام به حوزه آزادی های اجتماعی – توییتری که مورد نظر دولت است، تغییر یابد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین