پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:16 - 1395/12/07

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:

پرداخت ماهیانه بیش از ١٠هزار میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: ماهیانه بیش از ١٠هزار میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد این سازمان پرداخت می شود که این رقم قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت ٣ هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال بود.

به گزارش کارگرآنلاین، محمد علی همتی در همایش بیمه های پایه و قراردادها در مشهد افزود: هزینه های درمان بر اساس قانون مشخص شده است و در سه سال گذشته سازمان تامین اجتماعی هر سال فراتر از تعهدات خود هزینه کرده است.
وی اظهار کرد: این سازمان در سال ١٣٩٣ و سال اول اجرای طرح تحول نظام سلامت ٤ هزار میلیارد ریال و در سال گذشته ١٤ هزار میلیارد ریال بیشتر از تعهدات خود هزینه کرده و امسال نیز پیش بینی می شود ٣٠ هزار میلیارد ریال فراتر از تعهدات خود هزینه کند.
همتی افزود: منابع نظام سلامت، محدود است و طی چند سال اخیر که طرح تحول نظام سلامت به اجرا درآمد، هزینه های درمان در سازمان تامین اجتماعی بسیار فراتر از ارزیابی های اول شد.
وی با تاکید بر ضرورت اصلاح یکی از بندهای قرارداد سازمان های بیمه گر اظهار کرد: وزارت کار و دبیرخانه شورای عالی بیمه به عنوان هماهنگ کننده سازمان های بیمه گر قرار است متن قراردادها را در شورای عالی مطرح و مورد بررسی قرار دهند.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: خرید راهبردی به عنوان اصل خدشه ناپذیر  این سازمان و سازمان های بیمه گر است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین