پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:19 - 1395/12/07

نجات معجزه‌آسای کارگر پس از سقوط در چاه ۲۰ متری + تصاویر

کارگر پنجاه ساله پس از سقوط در چاه ۲۰ متری، به طرز معجزه‌آسایی جان سالم به در برد.

به گزارش کارگرآنلاین؛ ساعت 8:40 صبح امروز سقوط یک کارگر به عمق چاه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 75 آتش‌نشانی به همراه گروه امداد و نجات 10 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه در میدان هروی، خیابان ضابطی اعزام شدند.

امیر مهدیانی؛ مدیر منطقه سه عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در یک قطعه زمین گودبرداری شده به مساحت هزار مترمربع یک حلقه چاه وجود داشت که یکی از کارگران به داخل آن سقوط کرده و در عمق 20 متری چاه گرفتار شده بود.

وی ادامه داد: ریزش خاک از دهانه و موقعیت نامناسب قرارگیری چاه، کار را برای نیروهای عملیاتی سخت کرده بود اما آتش‌نشانان بی‌درنگ بررسی‌های لازم را انجام دادند، پس از ایمن‌سازی و برداشتن خاکهای دهانه چاه، با بکارگیری تجهیزات مخصوص نجات، خود را به عمق 20 متری رساندند، با تلاش فراوان کارگر میانسال را از چاه خارج کرده و به سطح زمین انتقال دادند.

مدیر منطقه سه عملیات آتش‌نشانی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی کارگر پنجاه ساله که از ناحیه کمر، دست، پا و صورت دچار آسیب‌دیدگی شده بود را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و ارائه تذکرات ایمنی، محل حادثه را تحویل مسئولان کارگاه ساختمانی دادند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین