پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:13 - 1395/12/15

وزیر کار در جمع خبرنگاران:

حقوق و پاداش بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: برای عیدی و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و حقوق و پاداش آنها براساس تاریخ و زمانبندی تعیین شده پرداخت می‌شود.

به گزارش کارگرآنلاین، علی ربیعی در حاشیه جشنواره نیکوکارآفرین در جمع خبرنگاران درباره عیدی و پاداش بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: برای عیدی و حقوق تامین اجتماعی هیچگونه مشکلی نداریم و حقوق و پاداش آنها براساس تاریخ تعیین شده پرداخت خواهد شد.

وی در بخشنامه جدید وزارت کار برای بانوانی که حضانت کودکان بی‌سرپرست را قبول می‌کنند، گفت: بخشنامه‌ای امضا شد تا زنانی که فرزندی را از سازمان بهزیستی قبول می‌کنند مشغول مرخصی زنان باردار شوند و این نوع مرخصی به آنها نیز تعلق گیرد.

ربیعی افزود: درست است که فرزند مورد سرپرستی قرار گرفته شده نوزاد نیست، اما این مرخصی برای آمیختگی بیشتر مادر با کوک در نظر گرفته شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره قانون کشوری برای بازنشستگان اظهار کرد: در صندوق کشوری امسال حقوق بازنشستگان را به صورت پلکانی افزایش می‌دهیم و هزار میلیارد تومان تامین اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی در زمینه برنامه‌های لازم برای کودکان از تحصیل بازمانده نیز گفت:  این کودکان به طور کامل شناسایی شده‌اند و بخشی از آنها به دلیل معلولیت، مشکلات فرهنگی و حتی فقر از تحصیل به دور مانده‌اند. فعالیت‌ لازم برای بازگشت آنها به مدارس مورد توجه قرار گرفته است./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین