پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:30 - 1395/12/17

مدیر کل تامین اجتماعی فارس خبر داد:

خبری خوب برای مستمری بگیران تأمین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت: عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان از ١٧ اسفند در طول یک هفته به حساب آنان واریز می شود.

به گزارش کارگرآنلاین، عبدالکریم نباتی با بیان اینکه عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بر اساس قانون مبلغ ٧٧٠ هزار ٥٠٠ تومان خواهد بود گفت: برای پرداخت عیدی به حدود ٣ میلیون نفر بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش کشور ، اعتباری بالغ بر یک هزار و ٧٥٠ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی افزود: پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان به نحوی انجام خواهد شد که آن دسته از بازنشستگانی که حقوق ماهیانه خود را در اواخر ماه دریافت می کنند عیدی شان زودتر واریز خواهد شد.

مدیر کل تامین اجتماعی فارس افزود: براین اساس آن دسته از بازنشستگانی که ٢٧ هر ماه حقوق ماهیانه خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند، عیدی را در تاریخ ١٧ اسفند دریافت خواهند کرد و عیدی بازنشستگانی که در ٢٧ هر ماه از سایر بانکها حقوق دریافت می کنند نیز در روز ١٨ اسفند واریز می شود. همچنین مستمری بگیرانی که ٢٦ هر ماه حقوق دریافت می کنند در تاریخ ١٩ اسفند عیدی را دریافت می کنند.

نباتی در پایان گفت : بازنشستگانی که حقوق ماهیانه خود را در تاریخ ٢٠ هر ماه دریافت می کنند، در تاریخ ٢١ اسفند عیدی را دریافت خواهند کرد و عیدی کسانی که در تاریخ ٢٢ الی ٢٥ هر ماه حقوق دریافت می کنند نیز همراه با حقوق اسفند به حساب آنان واریز می شود.

 


 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین