پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:31 - 1395/12/18

اقدام کثیف و باورنکردی مادری با دو دخترش

مادر همدانی با دستان خود این بلای باورنکردنی و کثیف را بر سر 2 دختر خود آورد!

زن جوان که بعد از عمل کثیف با دو دخترش دچار عذاب وجدان شده بود، با حضور در کلانتری همدان خود را تسلیم کرد.

 به گزارش کارگرآنلاین، زن جوان که بعد از قتل دو دخترش دچار عذاب وجدان شده بود، با حضور در کلانتری همدان خود را تسلیم کرد.

ساعت 17 و 35 دقیقه سی‌ام آبان امسال، ماموران انتظامی همدان در جریان حادثه سقوط دو دختر خردسال در چاهی در منطقه حصار حاج شمسعلی شهر همدان قرار گرفتند. ماموران برای بررسی ماجرا به محل حادثه اعزام و متوجه شدند اجساد محدثه هشت ساله و لیدا کوچولو را امدادگران از داخل چاه خارج کرده‌اند.

با تحقیق اولیه از مادر کودکان وی مدعی شد فرزندانش هنگام بازی کنار چاه بودندکه داخل آن سقوط کرده و جانشان را از دست داده‌اند.

تحقیقات ادامه داشت تا این‌که ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، مرگ آنها مشکوک به نظر می‌رسد. جست‌وجوها دراین باره ادامه داشت تا این‌که با گذشت دو ماه از این ماجرا، پنجشنبه هفته گذشته مادر این دو کودک که بابت قتل فرزندانش دچار عذاب وجدان شده بود، با حضور در یکی از کلانتری‌های شهر همدان، خود را تسلیم کرد.

این زن به افسر تحقیق گفت: من بیمار روانی‌ام. هنگام انداختن دخترانم داخل چاه نیز تعادل روحی و روانی نداشتم. روز حادثه ابتدا یکی از دخترانم را به بهانه دیدن ماهی به کنار چاه بردم و او را داخل آن پرت کردم. چند دقیقه بعد به محل چاه بازگشتم و دیدم دخترم هنوز زنده است و در چاه دست و پا می‌زند. در ادامه تحقیقات از وی معلوم شد او منتظر می‌ماند و زمانی که متوجه می‌شود دخترش فوت کرده؛ سراغ دختر دیگرش که خوابیده بوده، می‌رود و او را بغل کرده و داخل همان چاه می‌اندازد. زمانی که متوجه می‌شود او نیز فوت کرده و از مرگ هر دو مطمئن می‌شود، با صحنه‌سازی وانمود می‌کند فرزندانش داخل چاه افتاده‌‌اند. بعد در تماس با اورژانس و آتش‌نشانی درخواست کمک می‌کند.

متهم بازداشت شده و تحقیقات از وی ادامه دارد.

جام جم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین