پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:17 - 1395/12/21

معاون وزیر ، پشت یک کارگر سوار شد!!!+ عکس

یک معاون وزیر دولت ژاپن برای اینکه کفش هایش خراب نشود از یک کارگر به عنوان مرکب استفاده کرد و بر پشت او سوار شد.

به گزارش کارگرآنلاین در پی وقوع یک توفان مخرب در سپتامبر سال 2016 میلادی شانسوکی موتای معاون وزیر امور مجلس در امر بازسازی برای بازدید به شهر ایوایزومی در شمال ژاپن رفت.

وی هنگام عبور از خیابانی آب گرفته برای اینکه کفش های نوی مشکی اش گل آلود و خراب نشود از یک کارگر جوان خواست تا او را بر پشتش سوار کند.شانسوکی موتای در آن روز گفت : اگر از این صحنه فیلم برداری شود، دچار مشکل خواهم شد. در فیلم می توان او را خندان مشاهده کرد.

به هرحال، او در فردای آن روز عذرخواهی کرد و از خطر جست.


تا اینکه روز چهارشنبه 8 مارس شانسوکی موتای در جریان مراسمی برای جمع آوری کمک های مالی از این واقعه با تمسخر یاد کرد و گفت: صنایع تولید چکمه های پلاستیکی پس از این توفان و مشاهده من بر پشت کارگر کار و کسبشان رونق بسیاری یافت.


شانسوکی موتای امروز جمعه 10 مارس ناگزیر به استعفا از هیات دولت شد و دولت ژاپن هم ضمن پذیرش استعفای وی سخنان او را توهین آمیز و بسیار تاسف بار توصیف کرد.

یوشیهیده سوگا ، سخنگوی دولت ژاپن تصریح کرد: پس از صحبت های تمسخر آمیز شانسوکی موتای صداقت عذرخواهی وی پس از رفتار شرم آوری که در سپتامبر سال گذشته داشت، زیر سوال رفته است.

وی افزود: ما صادقانه بابت رفتار و سخنان شانسوکی موتای از ملت ژاپن عذرخواهی می کنیم.

در توفان سپتامبر 2016 در شمال ژاپن 19 نفر جان خود را از دست دادند.

استعفای شانسوکی موتای درست در روز ماقبل ششمین سالگرد فاجعه زلزله، سونامی و سانحه هسته ای فوکوشیما در 11 مارس 2011 میلادی رخ داد./جام جم آنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین