پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:38 - 1395/12/21

عضوجبهه پایداری:می آید که ناگفته ها را بگوید

افشای هدف بقایی از کاندیداتوری

سید جواد ابطحی تاکید دارد که احمدی نژاد ورودی به عرصه انتخابات نداشته و در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ از بقایی حمایت نمی کند.

به گزارش کارگرآنلاین، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت و گو با  جمهوریت درباره احتمال رد صلاحیت حمیدبقایی با توجه به اعلام کاندیداتوری وی برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ گفت : بقایی پرونده ای  در حال رسیدگی دارد و رسیدگی به این پرونده منجر به صدور حکم قطعی نشده است به معنای محکومیت نیست و احتمال تبرئه وی زیاد است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب با رد احتمال رد صلاحیت بقایی به دلیل پرونده در دست بررسی در دادسرا تاکید کرد: این صحبت ها وجاهت حقوقی ندارد ، معنی ندارد چون یک نفر پرونده در دست بررسی دارد بنابراین رد صلاحیت می شود.

بقایی نماینده احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری نیست
ابطحی در خصوص کاندیداتوری بقایی همچنین تاکید کرد: بقایی نماینده احمدی نژاد نیست و  احمدی نژاد همان طور که پیش از این نیز تاکید کرده بود از هیچ کس از جمله بقایی حمایت نمی کند.

وی ادامه داد: ما احمدی نژاد را صادق می دانیم و اگر می خواست از کاندیدایی حمایت کند حتما اعلام می کرد اما ایشان گفته در انتخابات از بقایی حمایت نمی کند.

ابطحی در خصوص این موضوع تصریح کرد: حتی احمدی نژاد گفته است نزدیک ترین منسوبین به خود از جمله شیخ الاسلام و جوانفکر در صورتی که می خواهند از بقایی در انتخابات حمایت جدی و رسمی داشته باشند باید از شورایی که برای پیگیری گفتمان امام تشکیل شده است، خارج شوند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: احمدی نژاد معتقد است و شهامت کافی هم دارد که اگر قرار بود کاندیدایی از سوی وی باشد به طور حتم می گفت.

بقایی و روحانی فضای انتخابات را دو قطبی می کنند!
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص احتمال دو قطبی شدن فضا بین روحانی و بقایی گفت: ما هم همین نگرانی داریم چرا که با حضور این دو کاندیدا احتمال دو قطبی شدن زیاد است.

بقایی به میدان آمده تا ناگفتنی ها و پاسخ اتهامات سال های اخیر به احمدی نژاد و نزدیکانش را بدهد.

ابطحی همچنین تاکید کرد: بقایی در انتخابات حضور پیدا کرد تا نگفتنی ها را بگوید نه لزوما برای پیروزی در انتخابات پیروز شود.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: در سال های اخیر هجمه های زیادی علیه احمدی نژاد و نزدیکان وی شد و بقایی کاندید شد تا پاسخ این شبهات را بدهد./ 24آنلاین
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین