پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:24 - 1395/12/29

دردسر ارتباط شوم مردان عراقی با 3 زن خیابانی در آبادان

2 مرد عراقی که برای رابطه سیاه به آبادان سفر کرده بودند در پاتوق زنان خیابانی تسلیم 2 سارق حرفه ای شدند.

به گزارش کارگرآنلاین، 2مرد عراقی در تماس با ماموران پلیس از ماجرای گرفتار شدن در دام زورگیر مسلح خبر دادند و تیمی از ماموران کلانتری 11 ولیعصر همراه ماموران یگان امداد برای بررسی های بیشتر پای در محل سرقت گذاشتند.
2 مرد عراقی زمانیکه ماموران را پیش روی خود دیدند ادعا کردند در خیابان فیه به سمت جاده شیخ حمید بودند که 2 مرد مسلح به سمت ما امدند و با سرقت پولهایمان پا به فرار گذاشتند و زمانیکه آنها را تعقیب کردیم موفق به شناسایی مخفیگاه آنها شدیم.
ماموران با به دست آوردن این سرنخ مهم در تحقیقات ویژه پی بردند خانه ای که دو مرد مسلح به آنجا رفته اند مخفیگاه 2 سارق سابقه دار است.
همین کافی بود تا عملیات دستگیری 2 سارق مسلح کلید زده شود اما 2 سارق حرفه ای با مشاهده ماموران با توجه به تاریکی هوا از در پشت ساختمان به سمت نیزارها پا به فرار گذاشتند و حتی ماموران با شلیک چند تیرهوایی نیز نتوانستند مانع فرار دزدان شوند.
در گام بعدی ماموران زمانیکه وارد مخفیگاه دزدان شدند با 3 زن خیابانی روبرو شدند و آنها با دیدن ماموران سناریوی عجیبی را پیش روی ماموران قرار دادند.
3 زن خیابانی ادعا کردند که با 2 مرد عراقی در خیابان آشنا شدیم و قرار بود با رابطه سیاهی که با آنها داشته باشیم چند صد دلار پول به دست بیاوریم اما وقتی همراه آنها وارد پاتوقمان شدیم 2 سارق حرفه ای که با هم زندگی می کنیم وقتی متوجه 2 مرد عراقی شدند اجازه رابطه سیاه با آنها را ندادند و شروع به کتک کاری با آنها گرفتند و پس از سرقت پولهایشان آنها را در نخلستان ها رها کردند.
این 3 زن گفتند فکر نمی کردیم آنها به سراغ پلیس بروند و با داستانسرایی دروغین ماموران را در جریان سرقت پول هایشان قرار دهند.
2 مرد عراقی وقتی در برابر اعترافات 3 زن خیابانی روبرو شدند حرفهای آنها را تایید کردند و گفتند برای رابطه سیاه به آبادان سفر کرده بودیم که در دام 2 زورگیر خشن افتادیم.
بنا به این گزارش، پرونده برای رسیدگی بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است و ردیابی های پلیسی برای دستگیری 2 سارق حرفه ای ادامه دارد.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین