پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:49 - 1396/01/19

حقوق «یک میلیارد و 100 میلیون تومانی» یک مدیر!

به تازگی سندی در تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان کشف شد که نشان می‌دهد مدیر یک شرکت پتروشیمی وابسته به صندوق، در یکی از دریافتی‌های خود سالیانه یک میلیارد و صد میلیون تومان حقوق گرفته است.

به گزارش کارگرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درخصوص آخرین نتایج تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: ابعاد کار سنگین و گسترده است و در هر مرحله، ابعاد جدیدی از این فساد رونمایی می‌شود که تکان دهنده است.

وی افزود: به تازگی سندی در این تحقیقات کشف شد که نشان می‌دهد مدیر یکی از شرکت‌های پتروشیمی وابسته به صندوق که از دو بخش حقوق می‌گرفته است، در یکی از دریافتی های خود سالیانه یک میلیارد و صد میلیون تومان حقوق گرفته که فیش آن به دست ما رسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمی با بیان تأسف و تعجب از ابعاد بزرگ این فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان، بیان داشت: این فرد از صندوق ذخیره نیز حقوق می‌گرفته است و فیش یک میلیارد و صد میلیون تومانی وی مربوط به شرکت پتروشیمی وابسته به صندوق ذخیره است.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احتمال افزایش میزان تخلفات به بیش از 12 هزار میلیارد تومان نیز وجود دارد البته یک شنبه این هفته، جلسه تحقیق و تفحص برگزار می‌شود و ابعاد دیگری در گزارش‌ها مطرح خواهد شد./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین