پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:18 - 1396/01/20

کارگران اردیبهشت ماه به کارشان برمی‌گردند

دلیل مرخصی اجباری کارگران داروگر

معاون امور صنایع سازمان صنعت تهران در واکنش به اخبار مربوط به مرخصی اجباری کارگران شرکت داروگر، گفت: این مرخصی به دلیل انجام تعمیرات و نگهداری تجهیزات انجام شده و در اردیبهشت ماه کارگران به کار باز خواهند گشت.

به گزارش کارگرآنلاین، افشار فتح‌اللهی  در مورد بحث‌های مطرح شده مبنی بر مرخصی اجباری کارگران شرکت داروگر، اظهار داشت: طبق اطلاعاتی که از مدیران این مجموعه گرفته‌ایم، برنامه اورهال ماشین‌آلات و تجهیزات در این کارخانه در حال اجرا است و به همین دلیل تا پایان فروردین ماه به کارگران مرخصی داده شده است.

وی ادامه داد: برخی کارخانه‌ها تعطیلات تابستانی دارند و برخی نیز برای تعمیرات و نگهداری تجهیزات برنامه‌ریزی کرده‌اند که به جزء کارگران مورد نیاز در کار اورهال تجهیزات، به بقیه کارگران مرخصی داده می‌شود.

فتح‌اللهی در پاسخ به این سؤال که آیا شرکت داروگر با مشکل خاصی در زمینه تولید روبه‌رو نیست؟ گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی ممکن است مشکل داشته باشند اما در شرکت داروگر مشکلات به شدتی نیست که کارخانه‌ای به این بزرگی تعطیل شود.

وی ابراز امیدواری کرد کارگران داروگر پس از تعمیر تجهیزات به کار خود برگردند.

فتح‌اللهی تأکید کرد: اخراج و تعدیل کارگران در شرکت داروگر اتفاق نخواهد افتاد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت تهران تصریح کرد: واحدهای تولیدی برای ادامه حیات باید خود را به روز نگه دارند تا بتوانند با شرکت‌های دیگر، رقابت داشته باشند و در واقع اگر برنامه‌ای برای به روزرسانی این واحدها وجود نداشته باشد، از چرخه تولید عقب می‌مانند.

وی به روزرسانی تکنولوژی واحدهای تولیدی را امر مهمی برای حفظ سهم بازار کارخانه‌ها عنوان کرد./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین