پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:37 - 1396/02/04

جنجال در تلویزیون تبریز؛پرسپولیس متهم به تبانی شد!

برنامه ویژه ورزشی تلویزیون تبریز اتهامی بزرگ به پرسپولیس زده که جنجال ساخته است.

به گزارش کارگرآنلاین؛ برنامه میدان شبکه تلویزیونی تبریز و مجری کارشناسش حسابی خبرساز شده اند. در بخشی از این برنامه که در ارتباط با شادی جشن قهرمانی قرمزها در تبریز حرف زده می شد ، مجری برنامه روی آنتن گفته است که به خاطر حادثه دیدگان سیل، این شادی درست نبوده است، تازه این قهرمانی هم اگر اشتباهات اثرگذار سه بازیکن یعنی محسن بنگر، شجاع خلیل زاده و گلر نفت نبود.

این یکی از آن جمله هایی است که درباره اش می گویند قهرمانی پاک. محسن بنگر بعد از بازی پرسپولیس با تراکتورسازی از سوی قلعه نویی کنار گذاشته شد. شجاع خلیل زاده در بازی این تیم با سپاهان اشتباه فاحشی داشت و گلر نفت هم خیلی زود اخراج شد اما این ها همه بخشی از اتفاقاتی هستند که در فوتبال ما می افتند. مثل اشتباهی که شربتی در بازی سیاه جامگان با تراکتورسازی داشت و البته مشخص شد هیچ عمدی در آن نداشته است. مثل خیلی از اشتباهات فاحشی که در سال های قبل افتاده بودند.

در لیگ ایران کم اتفاقات عجیب تر از این نیفتاده است. مثل اشتباه یک بازیکن که به تیم رقیب پنالتی داد ، فصل بعد به همان تیم رفت. مثل بازیکنی که پنالتی مشکوک زد ، سوتی بد داد و گل بد خوردند و در همه موارد هم این بازیکنان سر از تیم مورد اشاره در آوردند اما هیچ سندی به دست نیامد که نشان دهد این اتفاقات هدایت شده بودند و برای شان اعلام مجرمیت شود .

این بار اما در یک برنامه زنده تلویزیونی به این بازیکنان اتهام صریح زده شده است. حالا هر سه بازیکن و بازیکنان پرسپولیس احتمالا از سیمای تبریز شکایت می کنند. بنگر و خلیل زاده که دوز پرسپولیسی بودن شان بیشتر است. بنگر که بزودی فوتبال را کنار می گذارد و خلیل زاده که ته فصل بر می گردد پرسپولیس احتمالا قرار است از این مجری و برنامه شکایت کنند و مصاحبه های تندی در این باره و اتهامی که خوردند ، داشته اند. کمپین های زیادی بین پرسپولیسی ها راه افتاده اما کانال های رسمی تیم دارند سعی می کنند به کسی توهین نشود. ولی هرچه هست حالا روی آنتن زنده تلویزیون ، اتهام سختی به پرسپولیس زده شده است./خبرآنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین