پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:03 - 1396/02/04

نقوی حسینی تشریح کرد

جزئیات نشست قالیباف با فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی جزئیات نشست قالیباف با فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس را تشریح کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز (دوشنبه 4 اردیبهشت) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در این جلسه محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهمان اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بود.

وی افزود: در این جلسه قالیباف برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و نظرات انتخاباتی خود را برای اعضای فراکسیون و همچنین نمایندگان ادوار و سایر نمایندگان از فراکسیونهای دیگر مطرح کرد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: قالیباف گفت که با اوضاع کشور آشناست و همچنین از اعتبارات، درآمدها و هزینه‌های کشور اطلاع داشته و تجربه ساماندهی به چنین شرایطی را در دستگاه‌های دیگر  عملاً پشت سر گذاشته‌ است.

نقوی حسینی به بخش دیگری از این جلسه اشاره کرد و گفت: کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه "ما در همه زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاست خارجی جوانان برنامه مدون، داریم"، گفت "با توجه به این برنامه‌ها افق روشنی را برای کشور ترسیم کرده‌ایم که اگر مورد اقبال قرار بگیرم مطمئناً بر اساس این برنامه‌ها شاهد تحولات خوبی در سطح کشور خواهیم بود".

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطرنشان کرد: قالیباف همچنین گفت که در صورت مدیریت منسجم، متحد و با انگیزه خدمت به مردم می‌توان کشور را از مشکلاتی که با آن مواجه است نجات داد.

نماینده مردم ورامین در مجلس، راجع به بخش دیگری از صحبتهای قالیباف گفت: کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره برنامه‌های خود در زمینه اشتغال، عنوان کرد "برنامه‌هایی برای ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور، فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی و رقابت با بازارهای خارجی به‌منظور ایجاد اشتغال تدوین کرده‌ایم"./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین