پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:56 - 1396/02/04

در نشست شورای اداری شهرستان کرمانشاه مطرح شد:

اعزام جمعی ازکارگران منتخب کرمانشاه برای دیدار با مقام معظم رهبری

جمعی از کارگران منتخب استان کرمانشاه به منظور دیدار با مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند.

به گزارش کارگرآنلاین، فضل الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: ۴۷ نفر در هیات های اجرایی و ۱۶ نفر در هیات نظارت در روستاها و در مجموع ۶۳ نفر در هیات های اجرایی و نظارت در روستا ها عدم احراز صلاحیت شدند، ۷ نفر انصرافی داشتیم و۲۵۵۶ نفر تایید صلاحیت شدند و این رقم چشم گیر و قابل ملاحظه ای است.

رنجبر بیان کرد: مدیران با توجه به اینکه ماموریت سنگینی در انتخابات داریم باید وارد عمل شوند و همه کمک کنند تا در این انتخابات سربلند باشیم. یکسری شعبات حساس هستند و مدیر می خواهند و چه مدیری بهتر از مدیران ادارات و نهادها و معاونین ادارات که به عنوان نماینده فرماندار طی دو روز به جهاد بپردازند.

وی افزود: ما در انتخابات نگاهمان عادلانه است و به دنبال سلامت انتخابات هستیم و هرچه در توان داریم به کار می گیریم که این انتخابات در کمال صحت و سلامت انجام شود. کاندیدایی که می خواهد مدیریت شهر و روستا را به دست بگیرد باید قانونمند باشد و مردم به کسانی که در و دیوار شهر را شعار نویسی می کنند رای ندهند و به کسی که درد آشنای مردم است و متخصص باید رای دهند.

رنجبر گفت: کسی که کاندید شورای شهر است باید قانون را سرلوحه کار خود قرار دهد و دادستان در این راستا توصیه خواهد کرد و کمیته پیشگیری و در این راستا تشکیل شده و مصمم هستند که با متخلفان برخورد خواهد شد. برخی در فضای مجازی تبلیغات می کنند که خلاف قانون است و باید مراقب باشند تبلیغات قانونی از ۲۱ اردیبهشت به مدت ۷ روز شروع و تا یک هفته ادامه خواهد داشت و از روز ۲۸ اردیبهشت هرگونه تبلیغاتی ممنوع می باشد.

فرماندار کرمانشاه گفت: طبق اعلام ما کاندیداها در ۸ نقطه از شهر می توانند ۸ ستاد انتخاباتی برادر و خواهر داشته باشند. نصب بنر فقط در محل های ستاد انتخاباتی است و هیچ کس حق ندارد بنرها را در خیابانها و جاهای دیگر نصب کند در صورت مشاهده از طریق شهرداری و نیروی انتظامی مطابق قانون انتخابات که در زمان ثبت نام یک برگ از آن در اختیار کاندیداها قرار داده شده است بنرها پایین کشیده خواهد شد. تجمعات باید با اطلاع فرمانداری باشد و محل های ستاد تبلیغاتی باید اطلاع داده شود.

انتخابات الکترونیکی نیست و نیمه مکانیزه است

وی افزود: بسیاری از ادارات شعبه انتخاباتی است لذا درخواست می شود مدیران ادارات از شعبات بازدید بعمل آورند. این انتخابات الکترونیکی نیست بلکه نیمه مکانیزه است و صورت جلسات به صورت الکترونیکی به شعبات ارسال خواهد شد و برای جلوگیری از آرای تکراری کد ملی را که ثبت کنند نشان می دهد که فرد جای دیگر رای داده یا خیر.

رنجبر اضافه کرد: امسال ۳۱ شعبه را برای کاهش حجم شمارش آرا و همچنین بالا بردن ضریب سلامت کار به شعبات اضافه کردیم.

بهنام امامی، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در این جلسه ضمن اشاره به نامگذاری هفته کارگر از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت گفت: طی امروز قاریان و حافظان قرآن کریم قشر کارگری به قم اعزام می شوند.

وی افزود: دیدار جمعی از نمایندگان منتخب جامعه کارگری و کارفرمایی با امام جمعه کرمانشاه، غبار روبی مزار شهدای کارگر، دیدار منتخبین و نمایندگان کارگری با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و دیدار با استاندار از جمله برنامه های هفته کارگر است.

امامی در ادامه خاطر نشان کرد: اعزام جمعی از کارگران منتخب به منظور دیدار با مقام معظم رهبری از مهم ترین برنامه های این هفته است.

وی همچنین به جشن ملی امتنان کارگران و کارگروه های کار نمونه اشاره کرد و بیان داشت: این مراسم در تهران و با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد./مهر

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین