پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:34 - 1396/02/06

واکنش وزیر ورزش به اعتصاب امروز پرسپولیسی ها

وزیر ورزش از بررسی دلایل تمرین نکردن بازیکنان پرسپولیس خبر داد.

به گزارش کارگرآنلاین، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه برگزاری دهمین همایش بین المللی علوم ورزشی که در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران درباره تمرین نکردن بازیکنان تیم پرسپولیس گفت: این یک عادت بدی است که در حال رخ دادن است و باید این مساله را بررسی کنید.

او هم‌چنین درباره دهمین همایش بین المللی علوم ورزشی که امروز در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است افزود: بحث پژوهش دانشگاه‌ها در همه عرصه‌ها یک کار پژوهشی است و ما باید مباحث دانش بنیان را وارد مسائل مختلف کنیم تا بتوانیم فاصله بین پژوهش‌های امور دانشگاه‌ها را با مسائل اجرایی کم کنیم.

سلطانی‌فر تاکید کرد: به اعتقاد من بین مباحث علمی و کار اجرایی فاصله زیادی است که باید این فاصله کم‌تر شود تا بتوانیم ارتباط بهتری بین دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها ایجاد کنیم.

او در پایان درباره بازی‌های کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: بازی‌های کشورهای اسلامی برای برخی از رشته‌ها تجربه خوبی است و با حضور در این بازی‌ها می‌توانند تجربه کسب کنند به‌ویژه برای برخی از تیم‌ها که بعد از المپیک جوان‌گرایی کردند این بازی‌ها می‌تواند محک خوبی برای این تیم‌ها باشد./جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین