پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:04 - 1396/02/08

مضاء تفاهمنامه همکاری بین بسیج سازندگی و وزارت تعاون

سازمان بسیج سازندگی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور توسعه بخش تعاونی در کشور تفاهمنامه ای دو جانبه امضاء کردند.

به گزارش کارگرآنلاین، سازمان بسیج سازندگی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور توسعه بخش تعاونی در کشور تفاهمنامه ای دو جانبه امضاء کردند.

ترویج فرهنگ کار تعاونی در میان بسیجیان، ساماندهی کارآفرینان بسیجی در قالب کار جمعی و تعاونی، توسعه عدالت ایجتماعی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها از جمله اهداف این تفاهمنامه است.

سازمان بسیج سازندگی بر اساس این تفاهمنامه متعهد به تشویق بسیجیان برای تشکیل تعاونی از طریق مراکز مقاومت، کمک به تامین فضای مورد نیاز برای راه اندازی شرکت های تعاونی، عرضه محصولات تولیدی تعاونی ها در فروشگاه های تابعه بسیج و حمایت از تشکیل طرح های اقتصاد مقاومتی تعاونی در کشور شده است.

از مهمترین تعهدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این تفاهمنامه استفاده از ظرفیت بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون برای تامین ضمانت نامه های بانکی طرح های سرمایه گذاری و اعطای تسهیلات کم بهره به تولید کنندگان عرصه های اقتصاد مقاومتی بسیج است. همکاری در زمینه بازاریابی و فروش محصولات تولیدی واحدهای تعاونی ایجاد شده یکی دیگر از تعهدات قابل ملاحظه وزارت تعاون است.

سردار نعمان غلامی از طرف سازمان بسیج سازندگی و سید حمید کلانتری از سوی وزارت تعاون این تفاهمنامه 3 ساله را امضاء کرده اند./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین