پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:00 - 1396/02/13

بهره برداری از افراد شاخص برای تحریک مردم

تشکیل کمیته ویژه در ستاد انتخاباتی روحانی با حضور افراد امنیتی سابق

عضو شاخص جمنا از تشکیل کمیته ویژه در ستاد انتخاباتی روحانی با حضور افراد امنیتی سابق خبر داد و گفت: این کمیته وظیفه اختلاف افکنی بین ستادهای قالیباف و رئیسی را بر عهده دارد.

به گزارش کارگرآنلاین، دکتر ولی اسماعیلی نماینده سابق گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمعه گذشته، گفت: بعد از این مناظره و معلوم شدن دست خالی حسن روحانی و اسحاق جهانگیری در دفاع از عملکرد چهار ساله و همچنین بعد از نظر سنجی های انجام شده توسط ستادهای روحانی و جهانگیری در سطح شهر تهران و رای نداشتن روحانی، کمیته ویژه ای با حضور افراد امنیتی سابق تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این کمیته سه وظیفه مهم دارد، تصریح کرد: انجام نظرسنجی ها بطور دقیق، مستمر و محرمانه اولین وظیفه تعریف شده این کمیته است. قرار شده از نتایج این نظرسنجی ها در تعیین و طراحی اهداف راهبردی ستادهای روحانی استفاده شود.

عضو شاخص جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی «جمنا»، استفاده از افراد تاثیر گذار مثل حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری، سید حسن خمینی و فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی جهت تحریک احساسات مردم و 2 قطبی کردن فضای انتخابات را دومین هدف تشکیل این کمیته ذکر کرد.

دکتر اسماعیلی تصریح کرد: این کمیته در سومین هدف خود وظیفه دارد تا به همه اعضای  فعال و مورد اعتماد ستادها تاکید کند که فعلا از تخریب دیگر کاندیداها جلوگیری کنند و بجای آن از همه عوامل انسانی و نرم افزاری جهت اختلاف ما بین ستاد آقای محمد باقر قالیباف و آیت الله رئیسی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: جمعبندی جلسات این کمیته در سه روز اخیر این بوده که ضمن نگرانی از نتیج نظرسنجی ها و افت رای روحانی، تاکید شده به هر طریق ممکن نبایداجازه داده شود تا انتخابات به مرحله دوم کشیده شود چون در این صورت شکست ما قطعی است.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم افزود: همچنین کمیته ویژه تصمیم گرفت تا سخنرانان ستادها از کلید واژه های همچون ونزوئلا شدن ایران، برگشت پوپولیسم و دروغ، برگشت سایه جنگ، آغاز گشت های ارشاد، میدان گرفتن تندروها و دلواپسان، افزایش تحریمها فلج کننده  و ادامه حصر سران فتنه در صورت عدم پیروزی روحانی، استفاده کنند.

منبع: افکار نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین