پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:50 - 1396/02/15

دیر آمدید آقای وزیر، رفقایمان را از دست دادیم

کارگران مصدوم انفجار معدن آزادشهر در جریان عیادت وزرای دولت از مصدومان گلایه‌های جدی خود را به وزرا منتقل کردند.

به گزارش کارگرآنلاین، امروز و در حالیکه وزرای کار و صنعت به نمایندگی از دولت و هیئت وزیران برای عیادت از مصدومان حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر به بیمارستان‌های گنبدکاووس آمده بودند، مصدومان این حادثه بدون آنکه به وضعیت خود توجهی کنند از اعلام اینکه مقصر انفجار معدن، یکی از کارگران بوده به شدت ابراز گلایه و ناراحتی کردند.

یکی از مصدومان این حادثه خطاب به وزرای صنعت و کار با صدای بلند گفت: همکار ما بی‌گناه بوده و آتش سوزی نمی‌تواند به علت اشتباه کارگران معدن باشد.

یکی دیگر از مصدومان نیز با بیان اینکه چندین بار ناامن بودن این معدن را به مسؤولان گوش‌زد کردیم، افزود: هیچ گاه مسؤولان به تذکرات ما توجهی نکردند و تقریبا یک هفته ای بود که بوی گاز به مشام کارگران می خورد و مسؤولان به اعتراض و تذکر ما هیچ اعتنایی نداشتند.

یکی دیگر از مصدومان با گلایه از وزرا کار و صنعت درحالیکه گریه می کرد، ادامه داد: آقای وزیر دیر آمدید و اکنون همکاران و رفقایمان را از دست داده‌ایم، ای کاش چند ماه زودتر فریاد کارگران مظلوم را می‌شنیدید.

مصدوم دیگری که در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) گنبدکاووس در حال مداوا بود با اشاره به اینکه کارگری که مسؤولان مدعی مقصر بودن او هستند هر روز همین کار را می‌کرده است، تاکید کرد: کار او همواره راه انداختن لوکوموتیو بود و در موارد مشابه نیز همین کار را می‌کرد پس باید دید چرا این بار انفجار رخ داده است؟/فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین