پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:27 - 1396/02/19

فرماندار هنوز نمی‌داند رئیسی نامزد ریاست جمهوری است نه شورا

جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی رئیسی در استان مرکزی

رئیس ستاد مردمی انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان مرکزی از جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سه شهر استان مرکزی توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش کارگرآنلاین، ابوالفضل فخرالاسلام  اظهار کرد: متأسفانه مسؤولان اجرایی استان مرکزی به‌صورت یکجانبه با ستادهای انتخاباتی برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که باید قانون در تمام مراحل انتخابات حاکم باشد، متأسفانه در چندین شهرستان استان مرکزی از جمله خمین، کمیجان و خنداب به بهانه‌های واهی برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی اقدام به جمع‌آوری‌ بنرهای ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی کردند که این اقدام برخلاف قانون و مقررات است.

رئیس ستاد مردمی انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان مرکزی بیان داشت: جای بسی تعجب است که فرماندار یک شهرستان هنوز نمی‌داند حجت‌الاسلام رئیسی نامزد ریاست جمهوری است نه نامزد انتخابات شوراهای اسلامی!

فخر‌الاسلام ادامه داد: جای بسی تاسف است که آقایان وابسته به دولت مستقر و مسؤولان اجرایی که عملاً دل درگرو حفظ مسؤولیت‌های خود دارند، چنین کارشکنی‌هایی را دنبال می‌کنند.

وی بیان کرد: واقعیت این است که عده‌ای از استقبال مردمی از حجت‌الاسلام رئیسی در اراک ترسیده‌اند، اما باید بدانند این اختلال ایجاد کردن‌ها هیچ تأثیری بر آرای مردم ندارد./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین