پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:46 - 1396/02/19

پشت پرده حضور تبلیغاتی مسئولان بهداشت و درمان در مناطق محروم

دستور ستاد روحانی برای جذب آراء حاشیه‌نشین‌ها +سند

ستاد انتخاباتی حسن روحانی، نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در یک اقدام تبلیغاتی و نمایشی در جهت پر کردن سبد آرای خود، طی نامه‌ای خطاب به تیم‌های درمانی تخصصی و بهداشتی از آن‌ها خواست در روزهای پیش رو با حضور در مناطق محروم به این مناطق توجه بیشتری کنند.

به گزارش کارگرآنلاین، ستاد انتخاباتی حسن روحانی، نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در یک اقدام تبلیغاتی و نمایشی در جهت پر کردن سبد آرای خود، طی نامه‌ای خطاب به تیم‌های درمانی تخصصی و بهداشتی از آن‌ها خواست در روزهای پیش رو با حضور در مناطق محروم به این مناطق توجه بیشتری کنند.

هم‌چنین در این نامه تاکید شده است نتیجه عملکرد این گروه‌ها به صورت 24 ساعته اعلام شود.

این موضوع در حالی است که طی ماه های گذشته شاهد حضور پررنگ‌ مسئولان بهداشت و درمان در مناطق محروم و حاشیه‌ای برای افتتاح نمایشی طرح‌ها بوده‌ایم. این‌گونه احکام صادر شده از سوی ستاد انتخاباتی روحانی می‌تواند شاهدی بر تبلیغاتی بودن این برنامه‌ها باشد؛ این حرکت نمایشی در حالی است که بودجه بهداشت و درمان کشور طی سه سال گذشته روند به شدت صعودی داشته و انتظار می رفت مسئولان دولت پیش از فرارسیدن انتخابات و اجرای مانورهای تبلیغاتی و نمایشی به فکر حضور در مناطق محروم و سرکشی از حاشیه نشین‌ها می افتادند.

متن نامه به شرح زیر است:

فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین