پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:49 - 1396/02/25

رفتار ایثارگرانه قالیباف صحنه‌های دفاع مقدس را به نسل چهارم نشان داد

اولین واکنش ها به انصراف قالیباف به نفع رئیسی

دبیرکل جبهه جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه عملکرد محمدباقر قالیباف صحنه‌های ایثارگرانه دفاع مقدس را به نسل چهارم نشان داد، گفت: باید با وحدت کلمه و حضور تمام ظرفیت انقلابی در انتخابات، تکلیف دولت عهدشکن روشن شود.

به گزارش کارگرآنلاین، مجتبی شاکری دبیرکل جبهه جانبازان انقلاب اسلامی گفت: باید به جبهه مردم نیروهای انقلاب تبریک بگوییم که صحنه بسیار زیبایی از ایثارگری و بصیرت را خلق کردند.

وی افزود: این صحنه بسیار زیبا که امروز از رفتار ایثارگرانه محمدباقر قالیباف شاهد بودیم، به صحنه کشیدن تمام ظرفیت جریان انقلاب و اتحاد برای پیروزی است.

شاکری گفت: به هر صورتی که می‌خواستیم صحنه‌های دفاع مقدس را برای نسل چهارم تشریح کنیم یا اگر می‌خواستیم رفتاری که رزمندگان در دوران دفاع مقدس در محبت به یکدیگر داشتند را نشان دهیم، نمی‌توانستیم به وضوح رفتار امروز محمدباقر قالیباف این صحنه‌ها را نشان دهیم، عملکرد قالیباف صحنه‌های ایثارگرانه دفاع مقدس را به نسل چهارم نشان داد.

عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: باید از این فرصت پیش‌آمده استفاده کنیم تا با وحدت کلمه تمام نیروهای انقلاب و به صحنه آمدن ظرفیت انقلابی در انتخابات، تکلیف دولت عهدشکن مشخص شود./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین