پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:58 - 1396/02/25

ستادهای قالیباف به‌صورت منسجم برای رئیسی کار کنند

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: قالیباف احساس کرد باید برای انسجام نیروهای انقلاب کنار بروند و تصمیم ایشان بسیار شجاعانه و مدبرانه بود.

به گزارش کارگرآنلاین، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره کناره‌گیری محمد باقر قالیباف به‌نفع حجت الاسلام رئیسی، اظهار داشت: جناب آقای قالیباف علی‌رغم اینکه موقعیت خوبی هم در کشور داشتند و حرف‌های جدی زدند اما به‌نفع نیروهای انقلاب و آقای رئیسی از دور انتخابات کنار رفتند تا تراکم رأی نیروهای انقلابی و اصولگرایان پیرامون آقای رئیسی جمع بشود.

وی با اشاره به تصمیم فداکارانه قالیباف در کنار رفتن به‌نفع حجت الاسلام رئیسی، افزود: آقای قالیباف خیلی زحمت کشیدند و طرفداران انبوهی را دور خودشان جمع کرده و هزینه‌های معنوی و مادی پرداختند؛ سر این گردنه‌ها است که خلوص نیت بر ملا و به نمایش گذاشته می‌شود.

باهنر با بیان اینکه آقای قالیباف اکنون احساس کردند که باید برای انسجام نیروهای انقلاب کنار بروند و تصمیم ایشان بسیار شجاعانه و مدبرانه بود، گفت: من هم به ایشان تبریک می‌گویم و امید دارم هم ایشان و هم ستاد‌هایشان به‌صورت منسجم، جدی و قوی از آقای رئیسی حمایت و کار را تمام کنند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، خاطرنشان کرد: همه کسانی که طرفدار تغییر در وضعیت کنونی بوده و تغییر به‌نفع اقتدار نظام و رفاه مردم را می‌خواهند، به‌صورت منسجم، یک‌پارچه، همراه و همدل در انتخابات 22 اردیبهشت شرکت و به وظیفه ملی خودشان عمل کنند./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین