پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:51 - 1396/02/25

آذری‌زبان‌ها به حاکمیت دولت ۴ درصدی‌ها پایان دهند

عذرخواهی ستاد قالیباف از مردم آذربایجان و اردبیل

درپی اتحاد انتخاباتی قالیباف با حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف از مردم اردبیل و تبریز از آنان بابت لغو سفر وی عذرخواهی کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، درپی ائتلاف انتخاباتی محمدباقر قالیباف با حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، محمد دهقان رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف از مردم اردبیل و تبریز از آنان بابت لغو سفر وی عذرخواهی کرد.

وی ابراز داشت: مرد اخلاق و تعهد و حامی واقعی مردم، جناب آقای دکتر قالیباف، همانطور که در بیانیه صادره گفته‌اند تمام همّ و غم‌شان پیروزی مردم علیه جریان اشرافی و اقلیت و خسته ۴ درصدی بوده است.

دهقان در ادامه گفت: اکنون که مصالح جریان انقلابی بر این قرار گرفته است که آقای دکتر قالیباف با اتحاد و همدلی با حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، دولت واقعی مردم را تشکیل و به دولت اشرافی و ناکارآمد پایان دهند، از این رو از حضور در مراسم بزرگ مردم شریف اردبیل و تبریز بازمانده‌ام.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف از مردم شریف دو استان آذربایجان شرقی و اردبیل به‌دلیل عدم امکان حضور قالیباف عذرخواهی کرد و اظهار داشت: ان‌شاءالله با تلاش مردم شریف آذربایجان و اردبیل و حمیت محرومان و مستضعفان و آحاد ملت به ویژه آذری‌زبان‌ها به حاکمیت دولت ۴ درصدی‌ها پایان داده شود./ فارس
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین