پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:00 - 1396/02/25

شیطنت رسانه سعودی درباره انصراف قالیباف

شبکه سعودی العربیه، انصراف قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری را پوشش داد و در وب‌سایت خود نوشت: «قالیباف نامزد تندروها در انتخابات ریاست جمهوری ایران به نفع رئیسی انصراف داد تا از این طریق صفوف تندروها در انتخابات مستحکم شود.»

به گزارش کارگرآنلاین، العربیه در ادامه از انصراف قالیباف سوء استفاده کرد و طی شیطنتی مدعیشد: «قالیباف در حالی از انتخابات انصراف داد که تا همین چند وقت پیش جهانگیری را نامزد پوششی اسم گذاشته بود ولی اینک مشخص شد که قالیباف خود نامزدی پوششی است که برای حمایت از رئیسی آمده است.»

العربیه ادامه داد: «قالیباف در مناظره اول جهانگیری را به سخره گرفت و گفت که او نامزد حقیقی نیست بلکه برای حمایت از روحانی آمده ولی اینک قالیباف خودش از رقابت عقب کشید و انصراف داد.»

گفتنی است که محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل سیاسی، با اشاره به اتحاد محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام رئیسی گفت: قالیباف در این انتخابات و در طول مناظرات بسیار خوب عمل کرد و دست‌اندازی‌های دولت فعلی و مسئولین به بیت‌المال را برای افکار عمومی روشن و در نهایت به وظیفه دینی و ملی خود عمل کرد.

به نقل از جهان نیوز،  قدیری‌ابیانه افزود: امام (ره) فرموده بودند اگر کسی خودش را برای مسئولیت صالح می‌داند وارد عرصه شود و قطعا آقای قالیباف از روحانی و جهانگیری صالح‌تر است و بهتر می‌تواند کشور را اداره کند اما امام (ره) همچنین تاکید کردند که اگر کسی برای خدمت وارد عرصه شد و دید فرد دیگری بهتر از او می‌تواند مسئولیت را بر عهده بگیرد موظف است به نفع او کنار برود که در اینجا هم آقای قالیباف به وظیفه دینی و ملی خودش عمل کرد و با تشخیص اینکه آیت‌الله رئیسی بهتر است به نفع او کنار رفت.

قدیری‌ابیانه تاکید کرد:‌این حرکت آقای قالیباف کار بسیار ارزنده‌ای بود در حالی که برخلاف جهانگیری که از اول معلوم بود فقط کاندیدای پوششی است قالیباف واقعا نامزد بود و این کار قالیباف قطعا در خاطره‌ها می‌ماند.

وی ادامه داد: مطمئنم فردی مثل آیت‌الله رئیسی از نیروهای توانایی چون آقای قالیباف در دولتش به نحو احسن استفاده می‌کند و پیام من به تمام کسانی که گزینه آنها قالیباف بود، این است که مانند او از آقای رئیسی حمایت کنند و مطمئن باشند که شاهد خدمت دولتی با ریاست جمهوری رئیسی و مسئولیت‌های مهم توسط قالیباف و سایر دلسوزان و تحول در اقتصاد و وضعیت کشور خواهیم بود.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ما به کسانی نیاز داریم که به ملت خودمان اعتماد و اعتقاد داشته باشند نه کسانی که مردم‌شان را بی‌شناسنامه می‌دانند. مردم نیازی به کابینه پیر و ناتوان ندارند.

قدیری‌ابیانه گفت: در دولت آقای رئیسی مدیر و وزیری که ثروتش هزار میلیارد باشد نخواهیم داشت. این دولت با رانت‌خواری، فساد و انحراف مقابله خواهد کرد و کشور را با حفظ اقتدار در مقابل دشمنان به پیش می‌برد.

وی در پایان با بیان اینکه اتحاد آقایان قالیباف و رئیسی امر مبارکی است و باید با آقای قالیباف تبریک گفت، اظهار داشت: البته نظر من این بود که آقای قالیباف همچنان در صحنه باشد و در مراحل بعدی به نفع آقای رئیسی کنار برود./جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین