پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:18 - 1396/02/26

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران هشدار داد

پیشنهاد چند صد میلیونی برای خرید رأی!!!

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، گفت: شهر به مدیران متعهد، متخصص و متدین احتیاج دارد و نباید سیاسی کاری در شورا صورت گیرد.
به گزارش کارگرآنلاین، یاسر هوشیار با حضور در خبرگزاری فارس در رابطه با انتخابات شورای شهر تهران، گفت: همه شهروندان حق زندگی خوب دارند و نگاه به این شهر باید کلان باشد. چرا که این شهر پایتخت سیاسی و تجاری کشور  است و اگر انتخابات خوبی نداشته باشیم مردم صدمه می‌بینند.
 
وی افزود: بار اصلی مدیریت شهر توسط شورای شهر ادامه می‌شود اما تاکنون نگاه خدماتی به این شورا بوده و اگر نگاه بهتری داشته باشیم ساز و کار و راهکارها ارتقا می‌یابد.
 
این نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: توسعه شهری اگر انجام نشود با معضلات فراوانی روبرو خواهیم بود و نظارت بر شهرداری یک اصل مهم است که باید به خوبی اجرا شود.
 
این مدرس و پژوهشگر گفت: باید در کنار حرکت‌های اجتماعی مدیریت اسلامی هم داشته باشیم، شهر باید مدیران متعهد،‌متخصص و متدین داشته باشد که اگر  اینگونه نباشد سوداگران سیاسی براساس قول و قرارهایی که برای تصدی پست‌ها و مدیریت‌ها با خود بسته‌اند پای کار می‌آیند.
 
هوشیار ادامه داد: جناح‌بندی سیاسی در شورا پسندیده نیست و اگر برای منافع مردم نباشد آسیب‌های جبران‌ناپذیری خواهد داشت.
 
وی با انتقاد از بازاریابی سیاسی در آستانه انتخابات شورای شهر گفت: برخی‌ها با عنوان های مختلف به نامزدهای انتخابات پیامک می‌زنند و از آنها پول‌های نجومی می‌گیرند؛ در حالی که جیب‌های خود را آماده کرده‌اند.
 
این نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ادامه داد: پیامکی به من آمده و در آن از من درخواست شده که اگر وضع مالی خوبی نداری ما 200 میلیون تومان به همراه 500 خودرو و 400 نفر به صورت روزانه می‌دهیم که در 2 تا 3 منطقه دفتر ستادی تشکیل دهی و برای ما کار کنید./فارس
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین