پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:04 - 1396/02/27

«روح وزیر راه» مسکن مهر پردیس را افتتاح کرد!

در حالی دیروز تعدادی از واحدهای مسکن مهر پردیس افتتاح شد که باز هم وزیر راه و شهرسازی غایب بزرگ این مراسم بود، ولی جالب اینجاست که در کتیبه افتتاح پروژه نوشته بود، "توسط عباس آخوندی مورد بهره برداری قرار گرفت"!

به گزارش کارگرآنلاین دیروز شرکت عمران پردیس طی مراسمی در غیاب اصحاب رسانه 1175 واحد مسکن مهر فازهای 8 و 11 را افتتاح کرد. در این مراسم قائم مقام وزیر راه و شهرسازی مانند تمام افتتاح های سال های اخیر مسکن مهر حضور داشت و باز هم مانند چهار سال اخیر خبری از عالی ترین مقام وزارت راه و شهرسازی نبود.

نکته جالب توجه در مراسم دیروز کتیبه افتتاح واحدهای مسکن مهر بود. در این کتیبه که در عکس دیده می شود، آمده است " پروژه 290 واحدی ... توسط مقام عالی وزارت راه و شهرسازی جناب آقای دکتر آخوندی مورد بهره برداری قرار گرفت."

احتمالا مانند افتتاح شهریور ماه 95 که با حضور آیت الله رسولی محلاتی و در غیاب وزیر راه برگزار شد، شرکت عمران پردیس از آخوندی برای حضور در مراسم دیروز دعوت کرده و امیدوار بوده وزیر همیشه منتقد طرح مسکن مهر خود را به شهر پردیس می رساند.

تیرماه سال 94 نیز وزیر راه و شهرسازی به جای حضور در مراسم افتتاح های مسکن مهر پردیس به فرودگاه مهرآباد رفت و طرح‌هایی از جمله نوسازی سرویس‌های بهداشتی، ساماندهی چرخ دستی‌های فرودگاه و اتاق شیردهی مادران را افتتاح کرد.

در مجموع حدود چهار سال است که وزیر راه و شهرسازی از حضور در مراسم های افتتاح یا تحویل واحدهای مسکن مهر امتناع می کند، موضوعی که آخوندی همواره از آن به عنوان یکی از افتخارات خود یاد کرده است./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین