پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:59 - 1396/02/27

3+1 ایرانی در آسیا

سهمیه ایران برای رقابت های لیگ قهرمانان اعلام شد

با توجه به صعود 3 تیم ایرانی به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، به نظر می رسد سهمیه کشورمان برای این مسابقات در فصل آینده تغییری نکند.

به گزترش کارگرآنلاین، درحالیکه تمام کشورهای آسیایی و به خصوص ایران، منتظر مشخص شدن تعداد سهمیه شان در لیگ قهرمانان آسیا (2018) هستند، یکی از رسانه‌های عربستانی، سهمیه این کشور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2018 را اعلام کرد.

روزنامه عین الیوم عربستان خبر داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2018 به عربستان سهمیه 3 1 را داده است و این درحالی است که تنها 2 تیم الهلال و الاهلی از این کشور در مرحله یک هشتم نهایی حضور دارند.

الهلال، الاهلی و النصر 3 سهمیه مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان هستند و الاتحاد نیز به مرحله پلی آف راه یافته است تا شانس حضورش در این مسابقات را امتحان کند.

همچنین سهمیه امارات نیز برای فصل آینده این مسابقات اعلام شد که 3 1 است.

حال بر همین اساس گفتنی است، با توجه به صعود سه تیم ایرانی ( استقلال تهران- استقلال خوزستان- پرسپولیس) به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، صدرنشینی ایران در رنکینگ نخست آسیا و درصد حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه به نظر می رسد سهمیه کشورمان نیز مانند عربستان و امارات 3 1 باشد.

شایان به ذکر است با این تعداد سهمیه، پرسپولیس ، استقلال تهران و نفت مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود می کنند و تراکتور می بایست در مرحله پلی آف حضور یابد.

البته تعداد سهمیه ها به صورت قطعی از کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) اعلام نشده اما به احتمال زیاد سهمیه ایران برای این مسابقات 3 1 است.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین