پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:54 - 1396/02/27

کناره‌گیری قالیباف تحرکات اتاق فکر ستاد روحانی را خنثی کرد

نماینده مردم قائنات در مجلس با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم تهران و دیگر شهرهای بزرگ از رئیسی گفت: قطعا موفقیت در همان دور اول دور از دسترس نیست.

به گزارش کارگرآنلاین، فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کناره‌گیری قالیباف از رقابت‌های انتخاباتی به نفع حجت‌الاسلام رئیسی، اظهار داشت: حرکت آقای قالیباف، اقدامی جهادی و حساب شده بود که باعث قوت قلب نیروهای انقلاب شد.

وی افزود: جریان سیاسی اجتماعی که پس از این اقدام شکل گرفت، نمونه‌ای از ظهور و بروز  اتحاد میان نیروهای ارزشی و انقلابی بود و مانع شیطنت برخی سودجویان شد که در صدد ایجاد اختلاف میان نیروهای جبهه انقلاب بودند.

نماینده مردم قائنات در مجلس با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم تهران و همچنین دیگر شهرهای بزرگ کشور از حجت‌الاسلام رئیسی، گفت: قطعا موفقیت در همان دور اول دور از دسترس نیست و ما امیدواریم مردم با حضور پرشور خود در همان دور اول انتخابات کار را به به نفع آقای رئیسی تمام کنند.

فلاحتی با اشاره به تبلیغات این روزهای رسانه‌های حامی دولت، تصریح کرد: پس از کناره‌گیری آقای قالیباف به نفع حجت‌الاسلام رئیسی اتاق فکر ستاد روحانی سعی کرد تا این‌گونه القاء کند که آرای قالیباف به سمت روحانی سرازیر می‌شود. این در شرایطی است که تا قبل از کناره‌گیری قالیباف، عدم کنار رفتن او را به معنای ایجاد اختلاف میان صفوف نیروهای جبهه انقلاب می‌دانستند./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین