پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:34 - 1396/02/28

آقایان مدعی در شهرک قدس زمین را متری 900 هزار تومان خریده‌اند

مدارک قالیباف نشان‌دهنده سوءاستفاده جهانگیری و روحانی از بیت‌المال است

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: آقایان مدعی در شهرک قدس زمین را متری 900 هزار تومان خریده‌اند و مدارک قالیباف نشان‌دهنده سوءاستفاده جهانگیری و روحانی از بیت‌المال است.

به گزارش کارگرآنلاین، محمدحسن قدیری‌ابیانه  بعد از مرحله آخر تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: قالیباف در مناظرات سه برگه متفاوت را به نمایش گذاشت که یکی لیست اموالش بود.

وی ادامه داد: برگه دوم مربوط به زمین 800 متری در شهرک غرب بود که روحانی به مبلغ 2 میلیون و 400 هزار تومان گرفته و روحانی گفت بگید به ازای چه چیزی گرفتم و جهانگیری هم یک برگه سفید نشان داد که وضع ما مانند این برگه سفید پاک است.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا تأکید کرد: جهانگیری حاضر نشد لیست اموالش را نشان دهد و ارائه هم نخواهد داد؛ روحانی هم که برگه‌ای از لیست اموالش به نمایش نگذاشت؛ پس به قول جهانگیری برگه‌اش سفید نیست.

قدیری‌ابیانه ادامه داد: حتی در حق قالیباف نمی‌توان در این ارتباط ادعا هم داشت و رئیسی هم قبلاً اموالش را اعلام کرده است.

وی افزود: خرید زمین در شهرک قدس به قیمت 900 هزار تومان نشان‌دهنده سوءاستفاده‌های این افراد بوده که هر جا که می‌توانستند از بیت‌المال برداشت کردند و این‌ها نمی‌توانند ادعای مبارزه با فساد کنند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه این افراد مصداق این ضرب‌المثل هستند که با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را تمیز کرد، افزود: رئیسی در مناظرات خوش درخشید و در بیان مطالب صادق بود و دلسوزی او نسبت به مردم کاملاً مشخص بود.

قدیری‌ابیانه، رئیسی و قالیباف را پیروز مناظرات معرفی و تصریح کرد: میرسلیم هم فراتر از انتظارات خوب عمل کرد؛ روحانی در طول مناظرات دستش را زیر میز نگه داشت تا لرزش دستانش مشخص نشود.

وی با اشاره به حملات تخریبی رسانه‌های زنجیره‌ای در اختیار روحانی اضافه کرد: شاهد هجمه ناجوانمردانه و دروغین از سوی مجموعه رسانه‌ای به اصطلاح اصلاح‌طلبان بودیم که این هجمه از سوی رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی هم وجود دارد.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا تأکید کرد: آن‌ها به‌درستی احساس می‌کنند که رئیسی با شیب تند بین مردم جای می‌گیرد؛ از این‌رو، روش تخریب را علیه ایشان در پیش گرفته‌اند./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین