پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:35 - 1396/03/02

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم:

تخلفات انتخاباتی از دو سال پیش آغاز شده است

دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی از تخلفات انتخاباتی از دو سال پیش آغاز گردیده و ادامه یافته است که باید در مقابل این موارد ایستادگی کرد چرا که قانون برای تخطی، مجازات تعیین کرده است که باید اعمال شود.

به گزارش کارگرآنلاین؛ دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی درخصوص حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به  البرزبان گفت: عظمت و شکوه حضور مردم در روز ۲۹ اردیبهشت بر همگان واضح است اما اگر برخی مسائل به نحو مطلوب‌تری رعایت می‌شد، بهتر نیز بود.

سیدباقر حسینی ادامه داد: متأسفانه برخی از تخلفات انتخاباتی از دو سال پیش آغاز گردیده و ادامه یافته است که باید در مقابل این موارد ایستادگی کرد چرا که قانون برای تخطی، مجازات تعیین کرده است که باید اعمال شود.

نماینده سابق حوزهٔ انتخابیهٔ سیستان در ادامه اظهار داشت: ازطرفی اگر در مقابل تخلفات ایستادگی شود، اعتماد و شوق مردم به نظام بیشتر خواهد شد. لذا اگر به تخلفات موجود رسیدگی نشود، باعث سلب اعتماد مردم نسبت به نظام خواهد شد. طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مهم‌بودن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، به مسئولان اجرایی توصیه می‌کنم تا به برخی از سوءاستفاده‌ها و تخلفات رسیدگی شود.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین از دولت منتخب می‌خواهم تا به بحث اشتغال و معیشت مردم به طور ویژه رسیدگی کند. جوانان سرمایه اصلی نظام هستند و باید برای این قشر ارزش قائل شویم.

حسینی افزود: جای سوال دارد که قانون استخدام “به جای بازنشستگان” را عمل نمی‌کنیم. باید به اندازه‌ی نیاز موجود که قابل محاسبه نیز می‌باشد، جذب نیروی انسانی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ازطرفی الزام است که قانون عدم بکارگیری بازنشستگان اعمال شود. همچنین بسیاری از واردت محصولات به کشورمان، می‌تواند در داخل نیز تولید شود.

این نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: درنهایت هدف همگان موفیقت نظام جمهوری اسلامی ایران است که این امر در گرو اقدامات مردم و مسئولان خواهد بود تا نظام همواره سربلند بماند.


 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین