پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:36 - 1396/03/03

حمله بازیکن پرسپولیس به منصوریان!!!

یک بچه 10 ساله هم این‌طوری کری نمی‌خواند.

به گزارش کارگرآنلاین، خبر ورزشی نوشت: یکی از بازیکنان پرسپولیس با اشاره به صحبت های منصوریان درباره پرسپولیس می گوید: وقتی در بازی با الوحده، احمدزاده و مسلمان 6 نشان دادند صدای استقلالی‌ها درآمد که چرا در یک بازی آسیایی با یک تیم  عربی دو بازیکن نماینده ایران باید دست به چنین حرکات چیپی بزنند اما حالا سرمربی استقلال با 46 سال سن روز قبل از بازی با العین در کنفرانس مطبوعاتی طوری برای تیم رقیب کری می‌خواند که یک بچه 10ساله این کار را نمی‌کند.

این اظهارنظر یکی از بازیکنان پرسپولیس است که دل خوشی از منصوریان و رفتارهایش ندارد. او می‌گوید: مگر فرهاد مجیدی با پیراهن الغرافه جلوی 100هزار پرسپولیسی 4 نشان نداد؟ پس چرا به محسن مسلمان حمله می‌کنند؟ چرا آقای منصوریان باید مثل لیدرها کری بخواند آن هم در آستانه یک بازی آسیایی؟

نزدیکان منصوریان می‌گویند او می‌خواسته با این حرف‌ها تماشاگران تیمش را تحریک کند تا آزادی را پر کنند. پرسپولیسی‌ها اما مدعی‌اند از حیث تعداد قهرمانی در ادوار لیگ،‌ تماشاگر و... تیم اول پایتخت هستند آنها حتی به تعداد بالای ملی‌پوشان خود هم اشاره می‌کنند که این روزها 3 برابر استقلالی‌ها هستند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین