پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:06 - 1396/03/05

حمله بی‌سابقه رسانه قطری به سعودی‌ها؛ آنها سگ‌های ولگرد و خفاش‌‌اند

"آنان کینه در دل دارند و منششان غیرعادی است. این نهایت حسد و کینه و وقاحت است که بخواهید امیر قطر را متهم کنید و واقعا مایه سخره و نهایت لاابالی گری است."

به گزارش کارگر آنلاین، روزنامه قطری "الرایه" در پاسخ به هجمه های بزرگ رسانه ای از سوی عربستان و امارات که قطر را هدف گرفته است، نوشت که آنها مثل سگ های ولگرد و هاری هستند که له له می زنند و می خواهند به قطر ضربه وارد کنند.

الرایه ادامه داد: ناسزا گفتن و نادانی ها علیه قطر تمامی ندارد و حملات رسانه ای به قطر نشان از بی مسئولیتی و بیماری درونی آنهاست. آنان کینه در دل دارند و منششان غیرعادی است. این نهایت حسد و کینه و وقاحت است که بخواهید امیر قطر را متهم کنید و واقعا مایه سخره و نهایت لاابالی گری است.

 این روزنامه قطری خطاب به متصدیان و مسئولان سعودی و اماراتی رسانه ها این دو کشور افزود: شما خفاش هایی هستید که شبانه حمله ور می شوید؛ اگر واقعا حرفی برای گفتن دارید جلو بیایید و آن را در روز روشن بزنید. ای کوتوله‌ها کینه ها و مکرتان به شما برمی گردد.

الرایه افزود: مایه بسی تأسف است که رسانه های سعودی و اماراتی مانند العربیه و اسکای نیوز حای با وجود اعلام هک شدن وبسایت خبرگزاری قنا هم به حملات خود ادامه دادند. این وقاحت تا جایی پیش رفت که العربیه برای حمله به قطر مهمان ویژه دعوت کرد که این مسائل حاکی از نقشه از پیش برنامه ریزی شده برای حمله به قطر است و در واقع نوعی سرگرمی و نمایش بیش نبود.

به نوشته الرایه، العربیه اینک به دستمایه ای برای دروغ و نفاق تبدیل شده و اعلام می کند که خبرگزاری قنا هک نشده است و اظهارات امیر قطر صحت دارد. این ها همه حاکی از بدطینتی و پستی است.

گفتنی است که شیخ تمیم، امیر قطر، از معامله تسلیحاتی میان عربستان و آمریکا و موضعگیری تند علیه ایران انتقاد کرده و وزیر خارجه هم سفیران کشورش را از عربستان و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس فرا خوانده است.

امیر قطر گفته بود ایران عامل ثبات در منطقه است؛ حزب الله نیروی مقاومت و حماس نماینده فلسطینی هاست و اینکه روی بقای دونالد ترامپ بر قدرت نمی توان حساب کرد.

منابع غربی بر آن هستند که این سخنان به معنای اعلام جنگ سیاسی علیه عربستان سعودی و زیر سوال بردن نشست اخیر ریاض است./جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین