پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00022:16 - 1396/03/06

دوباره قبلی‌ها مقصر شدند

قالیباف پاجای احمدی نژاد می‌گذارد

یکی از روش‌های عدم پاسخگویی برخی از مسئولان، حواله دادن مشکلات به قبلی‌هاست که گویا تمام شدنی هم نیست.

به گزارش کارگرآنلاین، یکی از روش‌های عدم پاسخگویی و پوشاندن ناکارآمدی های خود توسط برخی از مسئولان، حواله دادن مشکلات به مدیران قبلی‌ است که گویا تمام شدنی هم نیست.


اخیرا صادق زیبا کلام در گفت‌وگویی که با وب سایت انتخاب داشته از این استراتژی درباره شهردار جدید تهران پرده‌برداری کرده است.

زیباکلام گفت: قالیباف کوله‌باری از بدبختی برای اصلاح طلبان گذاشته؛ حالا از فردا اصولگرایان می خواهند بگویند شماها چه کردید؟
 
در پاسخ به آقای زیبا کلام باید گفت؛ موافقان و مخالفان قالیباف با تمام اختلاف سلایق و احیانا انتقاداتی که به او دارند، در توانایی و مدیریت وی شک و شبهه‌ای ندارند، به عنوان نمونه می‌توانید به سخنان اخیر علی مطهری توجه کنید که قالیباف را مدیری قوی خواند و از دولت خواست تا از او در دولت دوازدهم استفاده کند.

علاوه بر این وقتی شخص یا جریانی خود را کاندیدا می‌کند به این معنا است که توانایی اداره آن مسئولیت را دارد و بعد از انتخاب باید پاسخگو باشد، در چنین شرایطی نمی‌تواند بعد از انتخاب شدن با بهانه‌های واهی از بارمسئولیت شانه خالی کند. آیا چنین‌کاری توهین به شعور مردم نیست!؟

حقیقت این است که اداره شهر تهران یکی دیگر از آزمون‌های اصلاح‌طلبان برای اثبات توانایی‌های خود است و هیچ بهانه‌ای از جمله نحوه مدیریت شهردار قبلی نمی‌تواند توجیه‌گر ناکارآمدی‌های احتمالی  باشد./جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین