پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:09 - 1396/03/07

آخرین اخبار از ارائه لیست فراکسیون ولایت درباره انتخابات هیئت‌رئیسه

عضو فراکسیون ولایت مجلس آخرین اخبار از ارائه لیست این فراکسیون درباره انتخابات هیئت رئیسه پارلمان را تشریح کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، حمیدرضا فولادگر عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با  تسنیم، با اشاره به انتخاب اعضای هیئت رئیسه پارلمان در صحن علنی پارلمان، گفت: روز چهارشنبه 10 خرداد در صحن علنی مجلس اعضای هیئت رئیسه مجلس انتخاب می شوند.

وی با بیان اینکه دو سو فراکسیون ولایت مجلس یعنی مستقلان ولایی و فراکسیون نمایندگان  ولایی در انتخاب اعضای هیئت رئیسه لیست واحدی ارائه می کنند، ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده روز سه شنبه 9 خرداد فراکسیون ولایت جلسه ای را تشکیل خواهد داد تا لیست خود را به همین منظور ارائه کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فراکسیون ولایت مجلس علی لاریجانی را به عنوان رئیس معرفی خواهد کرد و برای نواب رئیس نیز درباره حمیدرضا حاجی بابایی و محمد حسین فرهنگی در روز سه شنبه رای گیری می شود.

عضو فراکسیون ولایت مجلس با اشاره به رایزنی ها با فراکسیون امید برای ارائه لیست واحد برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس اظهارداشت: رایزنی های در همین زمینه انجام شد که توافقی حاصل نشده و علی اظاهر فراکسیون امید لیست واحدی برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه ارائه خواهد کرد.

فولادگر تصریح کرد: از اخباری که بنده در پارلمان شنیده ام قرار است فراکسیون امید مسعود پزشکیان را به عنوان کاندیدای ریاست مجلس معرفی کند که تاکنون پزشکیان این پیشنهاد را نپذیرفته است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین